Fressssssh

nedjelja, 10.02.2019.

Pulsirajuća vadžajna vs mlad Vastaša

Malo sam bio vidit šta komšije kažu, o nemilom događaju koji je jako potresa blogericu Annaboni koja još ima tako svježe uspomene na bratstvo i jedinstvo.

Na portalima u komšiluku nemili događaj nije uspio skinut pulsirajuću vadžAjnu renomirane pevaljke s trona najvažnijih vijesti, za razliku od jugoslavenskih medija registriranih u Hrvatskoj na kojima je to udarna vijest.

Nije objavljeno još samo da se Mato M. Preko veze s lažnom svjedodžbom zaposlen, djelatnik saborske straže ispriča jer je neki mlad Vastaša bacijo Crnogorca u more, jer je mislijo da je Srbin.

Crnogorac je doduše vika da je Crnogorac a ne Srbin, jer eto i on misli da je u redu bacat u more Srbina, za razliku od Crnogoraca.

Ko zna možda to njegovo razmišljanje proizlazi iz činjenice da su se Crnogorci, za razliku od drugog oka u glavi, ispričali, priznali da Dubrovnik nije srpski, da je bilo pogrešno što su ga napadali, da nisu imali pravo na to, da nije bilo u redu držat ljude u logorima, makar se radilo o Hrvatima, te čak tim logorašima platili i odštete.

Sve to skupa je uznemirilo moju frendicu Annaboni koja eto pamti samo sretne dane kad je cvjetalo bratstvo i jedinstvo, a trudi se zaboravit kad su Beograđani bacali cvijeće po tenkovima koji su išli na Hrvatsku.

U biti srića pa ima ti pulsirajući vadžajna, koje su važnije od Crnogoraca koji skaču u more jer mladi Vastaše pogrešno misle da su Srbi, jer inače ko zna šta bi bilo, možda bi opet Beograđani bacali cvijeće po tenkovima koji bi krenuli branit ugroženog Crnogorca, koji je u stvari Srbin, jer kako kaže patrijarh Irenej ili kako li se već vabi, svi Crnogorci su Srbi, a oni koji tvrde da nisu su gori nego Vastaše, i inače svaki onaj koji neće da prizna da je Srbin je Vastaša ili gori od njega.

Možda je stvarno vrime da oprostimo jedni drugima, i pristanemo se bacat u more, ili neku vodu, evo meni je recimo relativno lako oprostit, jer sam preživio, imam nešto sitno željeza viška, i nemam sluh na desno uho, i niko moj nije fala Bogu poginuo, tako da što se mene tiče čim mi neko iz Srbije ili Crne gore, ili bilo ko od čuvatelja plamena bratstva i jedinstva nadoknadi 250.000 eura štete koju sam osobno pretrpio kad su dva oka u glavi napala srpski Dubrovnik, ja ću sve oprostit i zaboravit i mlađem sinu kupit stan.

nemam ništa ni protiv toga da vi na blogu skupite lovu, obećajen da ću se nakon primitka sredstava, predano i gorljivo zalagat za bratstvo i jedinstvo, jebate koje bi to pojačanje progresivnim snagama bilo

- 11:57 - Komentari (38) - Isprintaj - #