Fressssssh

srijeda, 09.01.2019.

Anus eukaliptus i majčina dušica

Eno je Luka Modrić seks simbol u dalekom Japanu.
Teško je to normalnon čoviku povirovat, kad ga vidi nako gadnoga, ali štaš triba prihvatit činjenicu da su okusi različiti.

Recimo to bi mogla bit prilika iz za našeg mladog kolegu blogera koji ide vidit vadžajnu u kazališće, mogli bi ga njegovi virtuvalni frendići povest sa sobon u Japan, umisto da se sam sa sobon anonimno dopisuje po tuđin blogovin, koji bi to dobitak bija za Japan i cilu blog comunity.

Ka šta smo rekli o okusin se ne raspravlja, nego se učinu ankete, ka šta naš kolega Dražen učini anketu samo da bi raspizdija moju frendicu Annaboni, a Blognjuz i hvale vridnu prigodu kad pokloni neke pizdarije, našim kolegama blogerima, ima nepotrebne komentare u maniri nedepilirane nedojebane skojevke.

Jel tako da mi jedni drugima moremo jebat mater koliko oćemo, a Blognjuz nemore, nego on ka dobar pastir mora volit sve ovčice jednako, a ne ka zadnja pizda uvik napadat časne i poštene blogerice ka šta su Lion i Anči, a popuštat nedojebanin skojevkama ka šta je on.

Ka da ga vidin nako ćelavog i meškinjavog u korzetu, i velikin čizman sa bičon, kako uzaludno pokušava bit opasan Like my Patagonian friend, viče You Are my atheist bitch.

Sve će to bit dobro, taman kad Čovik pomisli da nema luđi od nas, onda vidi da je moderno izbjeljivanje anusa, ne znan sučin i kako se to izbjeljivanje radi, niti bi raspravlja o okusima, ali sam po sebi se nameće zaključak da smo mi super koliko god maštali da postanemo seks simboli u Japanu, ima i luđi od nas.

Važno je samo da ne priskačete one tablete koje van je likar reka da morate pit, i da onda kad vas niko ne razumi i svi mislu drugačije nego vi i još par indijota, otiđete likaru.

Jer kako je reka neki učeni Čovik, ako svi mislu drugačije ne znači da ja nisan u pravu, to važi za njega ali ne i za one koji su glupi ka kurac.

Pametna manipulatorica je pitala, koja je ona beštija, ja san ka šta smo davno zaključili levopard, pa mi se morete obraćat sa Levoparde moj.

Šta ste vi, jeste li cvrčki ili mravi, ljukave ljisice, zecovi ili kornjače, ima li iko da bi tija bit ameba, jeste li zadovoljni sa svojin anuson ili bi ga izbjelili.

Upravo je dirljivo koliko truda luđakinje ulažu da bi ljudi mislili da su normalne, sataru se jadne i onda u jednom momentu sve ode u kurac, popizdu jer nisu Top blogerice i eto ti ga na, pritvoru se u totalne ludare.

Nego jesan li ja vama falio dok me nije bilo, jel tako da jesan, sve ovo drugo brate nekako beskrvno, jel tako, kokoši po blogu se uskokodaču a svi junaci mukom zamukoše, nigdi nikoga da lupi šakon o stol.

Stalno svirate kurcu o antifašizmu a kad luđaci okupiraju blog vi se pridate ka karabinjeri, da ste vi tribali pobijedit Hitlera, svi bi se zvali Helga i Hans.

Šta smo ono pričali, aha o izbjeljivanju anusa, jebate šta se događalo u tom mozgu kojem je to palo na pamet, nemojte uzimat droge dragi Blogeri, i ako čujete da negdi u nekom kafiću meću droge u kavu, odma zapivajte Šta s mi u kavu stavlaaaaa, čudni napitak, tra la la la laaaaa

Čuvajte se gripe, srčite masu vitamina Ce po savjetima dr. Pernara, pazite da se ne userte, nikad ne znate kad će naletit neko i reć Ajmo izbili anus, eukaliptus i majčinu dušicu.

- 06:55 - Komentari (33) - Isprintaj - #