Fressssssh

nedjelja, 16.12.2018.

Dječaci sa šibicama 3

Domenico diži se.

Mmmmmmm.

Diži se jeben ti sunce, linčino diži se revolucija je, najebat ćemo ki kralj Lujo i Mara Atonijaneta, glavu će nan okinit, a more bit da će nas prija i silovat.

Šta ti je Prinčipesa, šta fantaziraš kakva revolucija, jebate.

Eno ti indijote lini šta samo rče pogledaj kroz ponistru



Gospe moja šta je ovo, usraću se od straja, ko nas ovo napada, ajme meni iđen se ja sakrit a ti prigovaraj šnjima.

Kako ko nas napada, ko je zadužen za revoluciju, Mela Domenico, Mela, i još nas na napada samo ona nego i ona Zvonka s bušilicon, najebali smo moj Domenico, di mi je pamet bila, a mogla san bit gospođa Fresh i guštat ka Purgerica.

Nu i jebate jesu strašne



Ajme proliv me uvatija, trčim u kondut, Aj ti vidi zašto je revolucija, da in damo šta oće, pa da idemo zeru prileć, iscrpljiva me ti rat.

Mela ooooooo Melaaaaa, pita Domenico šta oćete.




Reci mu da oćemo da debili ostavu našu Anči na miru, ili ćemo poslat treniranog ubojicu Staru tetu na nji




Šta je rekla, dodaj mi kartu ta brisat guzicu, ali brzo udušit ću se ode, u ovi kondut, jebate pari da san krepane mačke ija ka oni Alf.

Rekla je da će poslat Staru tetu da ubije nekoga.

Ajme biće mene oće ubit, ajme moran opet u kondut, šta me je ovo napalo.

Neće tebe niko ubit seronjo ako te ja ne zadavin, rekla je da oće da odjebu oni šta tlaču Anči.

Ko tlači Anči, šta se događa, svaki dan san ka i svi drugi po cili dan na blogu, ali eto nisan primjetija ništa.

Prvo je ona neka pričala o oralnon seksu



Onda je Anči rekla da nju ne zanima ko kome puši, pa je onda oni šta ćiribimbi mater dok se tušira, mislija da bi mogla čuda da se dese i Miljacka mostove odnese pa da će i njemu neko popušit, pa je napa Anči jer se pripa da će pristat pušenje po blogu i da on neće doć na red, i da će cili život morat ćirit mater i ić vidit pizdu u kazalište.

Jebate Prinčipesa koji je to imbečile, a lipo je meni Freš reka da potiran sve antifašiste i atejiste, jerbo su nenormalni, koji je ono jebate, Nu onoga



E to ti je taj šta napada Anči

U sljedećoj epizodi žuti prsluci napadaju na dvorac
Kakva igra prijestolja
Moš mislit

- 21:22 - Komentari (18) - Isprintaj - #