Fressssssh

petak, 14.12.2018.

Sandokan

Malo je onih koji se na ovom blogu usude meni suprostavit barem direktno, naravno osim onih koji su na čisto da su u pravu, koji nemaju putra na glavi, i oni koji iako nerijetko misle slično kao i ja, ali smatraju da pretjerujem.

Takvima se gle čuda nikada ništa nije dogodilo, uvijek sam ih saslušao, ukoliko sam zaključio da su u pravu, priznao grijehe i obećao da ću se popravit, i uglavnom prekršio obećanje.

Moji neistomišljenici uglavnom šute ko pičke, ili laprdaju nešto unaokolo, nesvjesni koliko su jadni i tragikomični.

Od svih tih muškaraca u potrazi za ženom u sebi i nedojebanih skojevki, jedina koja se nikad nije libila, izrazit svoje neslaganje sa mnom, pa čak i u nekim situacijama kad je bila svjesna da sam u pravu, ali eto to se nije uklapalo u neku imaginarnu ljevičarsku agendu; je bila moja cijenjena kolegica Annaboni.

Annaboni je bila uvijek tu me ukori kad sam ja kretene nazivao kretenima, i jebavao mater takvima po blogu, kad sam glupima ko kurac, govorio da su glupi ko kurac.

Anči nije glupa žena, ona zna da ja nepogrešivo nanjušim, kretene, lažove, i besprizorne, beskarakterne gnjide, ipak to joj nije smetalo da ih uzme u zaštitu.

Ipak iz nekog neobjašnjivog razloga, od onog kretena Mariana, preko Tome, do onog retardiranog Lucida, svi su zbog mene napadali Anči, Anči je najebala kad sam ja naprašio Luki, a i ova zadnja događanja iako ne znam kako je sve u stvari počelo, a počelo je prije oralnog seksa, vjerojatno sam opet ja nešto uradio a Anči je najebala.

Najzanimljivije je da su Anči u obranu uzeli oni koje Anči nije branila, jer nije imala od koga, jer ih niko nije ni napadao, a svi oni zbog kojih je barem sa mnom ulazila u sukobe, ili se prave mrtvi ili navijaju za agresora.

I šta sad.

Ništa takvi smo kakvi smo, ja ću i dalje naganjat smeće po blogu, Anči će i dalje vikat na mene kad nekom jebem mater, ljudi će bit ljudi, a govnari će se pravit mrtvi.

cest la vei

Rekla bi moja prijateljica neodoljiva Sarah be

I još jedna važna stvar, Anči nije bez grijeha, nije niko, ali baš niko od nas, ali u ovih sada skoro pet godina našeg neprekidnog svađanja, ni jednom, ali baš ni jednom me nije uvrijedila, ja nju vjerojatno i jesam jer je kao prava žena daleko osjetljivija nego, ja i svaki put mi je u roku od par sati oprostila bez obzira jesam li bio kriv ili nisam.

Da zaključim, s nečim što sam već nekoliko puta do sada rekao, ja se s mojom frendicom Annaboni ne slažem u koječemu, ali ako bi triba svoju rođenu dicu ostavit nekom s ovog bloga da pati na njih ona bi bila u užem izboru svakako.

I ono najvažnije, svjedočili smo ovih dana ružnim scenama ovdje, jedna od nas je pukla, pogubila se, na žalost oni koji se predstavljaju da su joj bliski, nisu je makli odavde, nego su svaki iz svojih sebičnih razloga ili očitih intelektualnih hendikepa, gurali je do sloma.

Nadam se da će se ipak neko nać ko će se pobrinut, za ženu, a da će se poluretardirani likovi kojima se pričinilo da su došli do svojih pet minuta slave, koristeć nečiju očitu bolest, odjebat u pizdu materinu iz koje su izgmizali, i završit s ovim lešinarenjem.



- 21:18 - Komentari (72) - Isprintaj - #