Fressssssh

ponedjeljak, 26.11.2018.

Blogi ga nije volijo 3





Unda šta si odlučila, oš li sumenon u Slavoniju, Aj još zeru žali, baš profesijonalno kukaš, a i prpošna si, da nisi tako smotana, pa te sve napada bila bi živa vatra.

Jesmo rekli Jure da mi se moraš udvarat,

Evo sad ću, skočija bi na tebe u svakon od šest moji apartmana, jel dobro a, koja san ja zvir.

Bože me sačuvaj, Jure nisan ti ja neka uspaljenica, moraš sa mnom polako.

E, a neman ja vrimena, nego znaš li ti koju uspaljenicu, da ja ne dangubin?

Eno ti ona Sarah be, ona ti je fina ženska, a uspaljenica, nije ka one opajdare, nego više vako ka ja, da imaš vrimena mogli smo ašikovat, ja ne mogu tako na brzinu unuk mi dolazi popodne, inače bi ja, nije da nebi, ali ako će te Sarah be zaskočit, isto ka da san i ja.

Dobro Aj zovi je, di je ona.

Ona ti je u Gorici , neman ja njen broj.

Jebate moga san odma nju probat zaskočit, a ne vako čas u Zagreb, čas iz Zagreba, sigurno Mucek ima njen broj, on ima sve brojove.

Prije 4 godine

I tako idemo mi do kafića, ja nogu prid nogu, ka da svetom Petru idem, a ona vesela cvrkuće, pari da je federe u one postole ugradila.
Evo je opet, opet se ona viša po meni, ka da je čičak, majko moja mila, šta će me zajebavat, vratit će mi za sve ove godine šta san ja njima krv pija, gospe moja šta mi je ovo tribalo, najradije bi uteka.
Uđemo mi unutra, eno ih, već mi se smiju, vidin in u očima, eno Zdene će se raspuknit, zacrvenija se ka partijska knjižica, ali muči, i boje mu je da muči, jerbo ću amantalno otić po osti, šta osti harpunom ću ga prokinit.
E Kate, kažen ja Kati, šta oće da je zovemo Katarina, daj meni kavu, onu moju.
Saću kaže ona, a šta će šinjorina.
Jebate šta je znan šta će ona, šta mene pita, biće ja znan čitat misli.
A moga si me i upoznat sa šinjorinon.
A ovo je gospođa mama od momka od male, promucan ja, kad ona uliće, drago mi je Katarina, jebate šta ti je žensko, mi već pet godina Katu nećemo da zovemo Katarina, a ona sve sjebe, odma na prvu.
Svi okolo muču i samo se smijulje, a ja znan da mi se priki sud sprema.
Imate li nes od vanilije?
Nemamo kaže Kate.
A Irish.
Ni toga.
A obični.
Šta obični pita Kate.
Pa nes.
Aha, nema ni toga.
A kakvu kavu imate pita purgerica, i vidin već misli da je zajebaju, a ni ja nisan načisto, ne razumin se u te nesove.
A imamo, kratku, malo dužu, produženu, sa dvi kapi mlika, s malo mlika, s puno mlika, sa toplin mlikon, sa ladnin mlikon, mali makijato, veliki makijato, bilu, Zdeninu, Špirovu, jednog Mate, drugog Mate, don Petrovu a i od ovoga tvoga, njemu mora bit kratka u ladnu ćikaru, sa kap ladnog mlika i malo šlaga, ali mora bit oni ledov iz škatule.
Dajte meni istu kao i njemu molim vas Katarina.
Nu nje opet, Katarina i još je moli, kako je krenila još će me natirat da i manču ostavin, u inkanat će me otirat.
Taman kad je kriza sa kavon završila, kad san mislija srknit zeru svoje kave, eto ti Zdene, moga si i mene upoznat sa šinjorinom, ja san Zdene, najboji prijatelj, ja ću bit kum.
Aj Zdene odjebi, oš da iden doma po harpun.
Muuceek, nemoj bit takav gospon, Zdenko.....
Mucek, jebate, jel ona to rekla mucek, zemljo otvori se, šta me nije trisnila, šta trisnila, mogla me je pljunit, da Mucek, a šta je meni ovo tribalo....

Gorica

A vidi ovu, ni ova nema pedeset kila, di ih onaj Mucek nalazi, pare ka klub ličenih anoreksičarki, i koji je to Freš šta ga stalno spominju.

Evala ja san Jure, čuja san da si ti uspaljenica i da bi se udala, ja baš taku tražin.

Je ja san ta, ali ima jedan uvjet.

Eto zna san ja, nije Jure te sriće da trevi brezuvjetnu uspaljenicu, šta sad ti Oćeš.

Nema ljubavi, samo interes, ako se zajubin u tebe, tiš umrit, ja se ne smin zajubit.

Jebate lipa je šesna, zna san ja da mora bit berlava, kako si ti to zamislila.

Lipo kupit ćeš moju Škodu, da ja mogu popravit Corsu, pa moremo u Slavoniju.

To more ionako mi se ne ide s buson, oni ludaši u busu mi ne daju pušit, idemo sa Škodon, u Slavoniju.

Ne more.

Kako ne more, šta sad Oćeš.

Nema ključa od Škode.

Jebate di je oni Mucek naša onu svoju Purgericu, vidi ovih ne zna se koja je od koje gora, na šta si se ti moj Jure namirija.

Znaš šta mala, Ajmo mi na kavu, pa ćemo vidit.

Ajmo šjor Jure.

Ma Nu je, zaskočija bi je Čovik ni umrit mu ne bi bilo ža.

Nastavit će se.

Možda

- 14:27 - Komentari (51) - Isprintaj - #