Fressssssh

petak, 23.11.2018.

Ona se budi

Nakon jučerašnjeg burnog dana u klubu osviještenih, danas je naš reporter Andrija Duboki Jarak krenuo u klub onesviještenih, pa da vidimo

Prva se javila za rič blogerica Samostojeća bičva, ja bi da mi prvo napravimo dnevni red, ja bi vako, ka prvo da učimo radit
Salatu od maslačka sa seitanom, vegebasicama i dresingom od maslinovog ulja i preprženim pinjolima

Onda se javija bloger Špinjača, i reka, majke ti neka neko natira ovu da muči, svaki put me zaboli glava od nje, Ajmo mi lipo u Perlice na marendu

Ja bi se nadoveza reka je bloger Dojč Marka, oni tamo u drugom klubu imaju oralni seks, ni smo ni mi nesposobni, ja bi da i mi to imamo, ili da nan barem blogerice pokažu sise, mene ti maslački ne zanimaju

Mene ovde niko ne razumi, rekla je blogerica Mandica de, ja ću otić u onaj drugi klub di su oni šta traže ženu u sebi, možda neki nađe i ključ od moje škode inače nikad neću popravit corsu, čini mi se da neko kuca

Alo svitu to san ja Bonita, evo sad ću otić pa ću se vratit ka moj drugi blog Flash Gordon, jeste li vidili vi kako su oni tamo nenormalni, ja se satra ima deset godina čuvat bratstvo i jedinstvo, a jeste vidili vi njih ne zna se ko je luđi

Neka je nama naša sestra Bonita konačno progledala, reka je bloger Ateist eliminator, još samo da onog Gea prizovem pameti i Blogija, pa me mogu proglasit za Papu, mogu i sad odma bolji sam od ovoga skojevca svakako

Ja bi da mi glasamo o prijedlogu da idemo marendat u perlice reka je bloger Špinjača, i to prije nego ova krene s kisićima i pusicama, jer ako krene to ljubljenje Dojč Marka će odma tit vidit sise i imat oralni seks, a zašto ti blogerice F4 samo mučiš

Zato šta ne pričan s Freshom, rekla je blogerica F4, osim toga moram nać di mi je bicikla, jer moram ić kupit vino za radit pijane kolače s prskalicama, evo van ova zamantana neka priča s vama

Nisan ja zamantana, rekla je blogerica Kruškica, ajme sitila san se, moran ić tražit onu nesriću

Ja bi da se mi vratimo prijedlogu blogera Špinjače, reka je bloger Lunedico, dat ću svakome po sto dolori samo da pristanete laprdat
Da moremo ić u Perlice, dok oni bloger Los Angeles nije na putu iz Slovenije svratija i izija cilo janje

Neće moj Los Angeles x3 izist janje, on će ist maslačka sa mnom rekla je blogerica Samostojeća bičva

Ti mala muči, tvoj X 3, se kad je bija mlađi zva bloger Samojed, reka je bloger Cool, zato šta je sam moga izist janje, jednoglasno se usvaja prijedlog blogera Špinjače, Ajmo u perlice, Ajde i ti Bonita neš se s antifašistin naist, to bi se jebalo za krafnu

Ja bi nešto rekla, rekla je blogerica Žalopojka, meni je mater šezdeset osam puta rekla, ćeri ako te uvatin da se baviš oralnim seksom, kosu ću ti počupat, pa bi i ja da mi odemo u Perlice

Ajmo onda jednoglasno smo odlučili, reka je bloger Tvrtko, ja ka najiskusniji fašista ću bit vođa puta, a ti Špinjača pali autobus ti znaš put

- 09:10 - Komentari (27) - Isprintaj - #