Fressssssh

subota, 03.11.2018.

Partneri

Prvo da se zahvalim svima koji su kamenu dali ime na natječaju za kumu, bilo je zanimljivi prijedloga, i oni El dijablo šta je strašno nediscipliniran, koji iako zna da nemore bit kuma, jerbo ja svom kamenu nikako je bi izabra brkatu kumu, on se opet gura.

Do samog kraja je bilo napeto, ali je ipak na kraju stručna komisija sastavljena od mene odlučila da će se kamen zvat Bovančić i da je Oljica kuma, od kamena.

Čitan danas da muški mislu da je ženska promiskuitetna ako je imala više od četrnajst partnera, pa mene zanima di su oni tu anketu radili, da četrnajst ka da je kolodvor a ne ženska, koji bi ta imala nick na blogu biće Nevinašce.

Koliko se ja u to razumin mi smo vama uvik drugi, pa se i to jedva podnosi, a kamoli četrnajst.

Ništa ja tin anketan ne virujen, dobro je reka kupus više puta, ti znanstveniki nisu normalni.

Evo mogli smo sad učinit jednu malu anketu, sve blogerice koje su imale manje od četrnajst partnera neka se javu i kažu koliko su ih imale, one koje su imale četrnajst i više ne moraju ništa komentirat.

Pa da vidimo

- 21:01 - Komentari (30) - Isprintaj - #