Fressssssh

petak, 02.11.2018.

Ultrazvuk








Patka je bila standardno dobra, kako od vas nije bilo previše pomoći, napunio sam je limunom, jabukama i njenim iznutricama i pekao je sa batatom, korjenom od selena, mrkvom i tikvom.
kiseli kupus sam dinsta u woku na maslinovom ulju i još san ubacio malo pancete unutra pa je bilo super, još sam ga na kraju zapeka malo, skupa sa kobasicama i krvavicama, koje sam prvo peka skupa sa patkom, a onda izvadio i ubacio u kiseli kupus

Ima san još i nešto puretine i piletine koja mi nije stala s patkon pa san je marinira u vinu, i još sam unutra uvalio svašta nešto šta san naša na polici sa začinima, pa san napravio saft sa tikvom i jabukama, u koji sam stavio dvi male žlice home Made đema od marelice, i to je bilo super, sudar peperončina i marelice je da neobičan i jako fin okus

Kamen još nije izaša, izgleda da ga je nešto od onih čudesa koja san proguta rastopilo ili smrvilo, bar mi se tako čini, jučer sam čak popio skoro cijelu bocu one velike pive, Mek bi bio ponosan na mene, ne boli me više onako, ali još osjećam nelagodu, a nemam doka ultrazvuk, pa da mogu točno utvrdit što se događa.

Bilo bi zgodno da doma imamo ultrazvuk, imamo toplomjer, tlakomjer, pa šta ne bi imali i ultrazvuk, ne može to bit tako skupo, nekad su i tlakomjer imali samo doktori.

Posjedovanje ultrazvuka bi značajno djelovalo na povezivanje obitelji, recimo babe pensijonerke, mogle bi unucima koji bi bili najvještiji sa ultrazvukom, šušnit pedeset kuna, Aj ti srićo babina zeru babu prigledaj.

Babe bi bile prigledane, a unučad bi imala za joint, šta bi moglo dovest do nemilih situVacija, kad bi se i mater išla prigledat, a dite bilo napušeno, i tako napušen utvrdi majčinu trudnoću, jer mu se pod uticajon opijata učini da vidi brata.

To bi izazvalo poradi činjenice da mu ćaća i mater, ka i svi u dugogodišnjin brakovin žive ka brat i sestra su se pofatali zadnji put pod uticajon alkohola na dočeku 2004, nemile događaje.

Ćaća bi izvadija pušku šta mu je ostala iz rata i pita ko je, a mater bi se klela da je niko nije taka dvi godine, onda bi baba platila ćeri da ide kod likara na ultrazvuk, koji bi reka da nije trudna, pa bi ćaća puca u ultrazvuk da ne ubije napušenog jedinca.

Kad Čovik malo bolje promisli, more bit da je i bolje da nemamo te ultrazvukove po doma.


Kakva su vaša iskustva s ultrazvukom, jeste li kad oni lubrikant koristili u neke druge svrhe, kako bi svom kamenu dali ime.

Blogericu koja da kamenu najlipše ime uzet ću za kumu.

- 11:33 - Komentari (27) - Isprintaj - #