Fressssssh

nedjelja, 07.10.2018.

Đe nestade Meng

Ako ste slučajno pomislili da je ovo što se događa s nekakvim spisima koje je izgubilo državno odvjetništvo, nekakva katastrofa, pogledajte Interpol njima je nesta direktor.
Zanimljivo je da se niko ne uzbuđuje previše oko toga, mislim direktora, koji je otiša negdi u Kinu i nesta, valjda je normalno da ljudi u Kini nestanu, pogotovo ako su Kinezi.
Da je direktor interpola nesta u Americi bio bi cirkus, neko bi svjedočio prid kongreson, Meryl Streep bi rekla da će emigrirat, i ko zna koja čudesa još bi se dogodila.

Sve afere koje se događaju zadnji dana rezultirali su time da pošteni građani hrvatske uskraćuju potporu hadezeju, neki kalkuliraju za koga bi se opredijelili, većini se sve to skupa gadi, neki su se opredijelili za neke druge, ipak podrška hadezeju kojem svak ko ima imalo karaktera i samopoštovanja mora istu uskratit, raste.

Razlog za rast podrške hadezeu događa se po zakonu spojenih posuda, otprilike onoliko koliko esdepeju podrška pada toliko hadezeju raste, pa bi se moglo zaključit da se štakori iz esdepeja koji tone pribacuju štakorima u hadezeju.

Koalicijski partner anemičnog dezertera, teška žrtva atentata limunom, i kao što se naknadno saznalo, glavama od gavuna, reka je da ako bi to pomoglo da će on otić u Vukovar.
To je mene ponukalo da se sjetim srpske pjesnikinje Desanke Maksimović, i njene Krvave bajke i ubijene čete đaka na brdovitom balkanu.
Možda bi rješenje za Vukovar bilo da se Srbima zabrani ulazak u njega kao svojedobno Nijemcima u Kragujevac.

Inače dotični velikosrbin je u klasičnom sukobu interesa, naime ako bi Srbima u Hrvatskoj bilo dobro, onda bi dotični osta bez posla, i što je još važnije ustaških kuna, zato će on uradit sve da Srbima u Hrvatskoj nikad ne bude dobro, jer šta je Srbima u Hrvatskoj gore, dotični velikosrbin dobija više kuna, tako da se zaključak nameće sam po sebi, ko je kriv za sve probleme koje imaju Srbi u Hrvatskoj.

Inače ako vam se čini da je ovo sa našim pravosuđem šaljivo, morat ću vas razočarat, naime ja sam imao prilično neugodno iskustvo kad se na mene namjerio jedan ministar iz vlade Ivice Račana, kada je protiv moje malenkosti koordinirano djelovala Porezna uprava, i Državno odvjetništvo po službenoj dužnosti, kad je sve to izišlo u javnost i kad mi je sudac inače moj poznanik; čovjek s kojim sam svaki dan pio kavu, rekao, ja te moram osudit.

Nakon sedam godina pravne bitke optužbe protiv mene su odbačene, uz obrazloženje da nije bilo nikakvog razloga za pokretanje istih, nitko mi se nikada zbog toga nije ispričao, i još uvijek se u mom dosijeu vodi da sam imao kaznenu prijavu što je dostupno svakom policijskom službeniku koji me zaustavi na cesti.

O financijskoj šteti koju sam pretrpio ne da mi se razglabati.

Dakle jako je pogrešno vjerovati da je korumpirano pravosuđe, montirani procesi, i suradnja s kriminalom, obilježje i privilegija hadezea, to je obilježje hrvatske politike i svih stranaka koje su do sada obnašale vlast, bez izuzetka.

Atmosfera koja se stvara da je ovo što se događa nešto što radi hadeze i da će se nešto promijenit ako dođe na vlast neko drugi, je prevara, problem je daleko dublji, rješenje je da se Hrvatska napokon obračuna s naslijeđem saveza komunista i prihvati demokraciju, jer provesti lustraciju bilo je jednako važno kao dobiti rat.

E da razlog za obračun onog ministra sa mnom je bio taj što sam bio konkurent tvrtci u njegovom vlasništvu.

Vrlo rijetko se nešto događa zbog nekih ideala ili tako nečega, da bi shvatili o čemu se u stvari radi, dovoljno je pratiti trag novca.

- 10:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #