Fressssssh

nedjelja, 09.09.2018.

Nazovi G radi ubojstva

Jučer nisan oda, inače već neko vrime odan 10 km dnevno i više.
Kaže neko pravilo da se mora učinit pauza od bilo koje aktivnosti bar jedan put tjedno, ja san priskočija jedan ili dva tjedna, pa san skupio valjda tri tjedna bez pauze.
Za nagradu jučer me sve bolilo, umisto da me boli kad odan, mene boli kad ne odan.

Nikolina Šustić je postala svjetska prvakinja u ultramaratonu, ilitiga trčanju na 100 km. Ko zna koliko nju boli kad ne trči, a more bit da oba stalno trči, more bit da jon muž kaže, jebate Nikolina da mi je dvi fete drniškog pršuta, onda Nikolina obuje patike i otrči u Drniš po dvi fete pršuta, jerbo voli svog muža.

Kake ste vi po tom pitanju, bi li koja otrčala u Drniš jerbo voli muža i će mu donit zeru pršuta.

Vako na prvi pogled reklo bi se da od svih svoga dragoga najviše voli najlipša Top blogerica, jer triba puuuno ljubavi da bi se izduralo sa vako krasnon personon ka šta san ja, evo i danas san fleka nove lače.
Posli nje ide Gurmi kojoj nikad nije problem, u podne i u ponoć, ispeć mužu tortu, priča se da je jedan put muž od Gurmi po noći govorija u snu, Šarlota, Šarlota, legenda kaže da ga je Gurmi zašuškala, digla iz postelje i ošla Napravit Šarlotu, i kad je muž u snu opet reka Šarlota, Gurmi mu je uvalila fetu Šarlote.

Zli jezici koji pripadaju ženama koje ni iz bliza nisu tako vješte, marljive i simpatične ka moja prijateljica Gurmi, sigurno su sikćali kako je to muž od Gurmi zva neku žensku, šta naravno ne odgovara istini, eto jel iko od fas ima susidu šta se zove Šarlota, nema, dakle zli jezici lažu ka pasi zato jer ne mogu podnit da Gurmi svi volu osim zlih jezika.

Osim toga nije se zajebavat s Gurmi, dobro ovaviještena blogerica Julka je rekla da Gurmi kad oće se osvetit nekomen samo nazove i onda taj najebe, doduše ostalo je nejasno koga Gurmi nazove, toga kome se oće osvetit ili nekoga drugoga, pa ćemo to morat saznat od izvora bliskih istrazi.

Šta se tiče revolucije danas razrađujemo taktičke varijante, a i nemamo pojma di je Mela, sudeći po zadnjin pismama, Mela je odlučila radit Sex on d bič, pa se biće otišla nalit istoimenog koktela.

U međuvrimenu, neprijatelj radi budale od sebe, šta in i nije neki problem, jako su talentirani za bit budaletine.

Ja san danas ija ugljikohidrate, jer jučer nisan nego roštilj upravo san maloprije mlatnija veliki pjat manistre, a moga bi i još jedan, a i Najlipša Top blogerica je rekla
Da će mi radit neki kolač s breskvama i malinama, stavila bi i borovnice ali san ih ja izio, pa onda neće.

Jebate kad mi se sad od ti ugljikohidrata narani mozak, mene je samog stra koliko ću bit pametan.

Bit ću neodoljiv, kad se na ovi testosteron nadoveže pamet, jebate šta će to bit, iden sad vidit šta s tin drugin pjatom manistre.

- 16:15 - Komentari (21) - Isprintaj - #