Fressssssh

srijeda, 08.08.2018.

Najbolja šalša na svitu


Predsjednica je imala intervju za engleski ITV u kojem je briljirala, toliko da je izazvala salve divljenja u komentarima na društvenim mrežama, poslovično hladni Englezi su impresionirani mojom predsjednicom, moju predsjednicu ljudi iz cijelog svijeta prepoznaju i žele se Slikat s njom, mojoj predsjednici ljudi iz cijelog svijeta poručuju da bi želili da je i njihova predsjednica.

Moja predsjednica je bila diplomatkinja, veleposlanica, ministrica vanjskih poslova, prva žena na poziciji pomoćnika glavnog tajnika NATO a, najviše rangirana žena u NATO paktu otkada NATO pakt postoji i prva žena predsjednica Hrvatske.

Cijeli svijet se divi mojoj predsjednici, osim očajnih kućanica, nedojebanih skojevki, razvaljenih opajdara, latentnih homoseksualaca, ženomrzaca, Srba i Jugoslavena.

Ako neko ne voli moju predsjednicu a ne spada u ni jednu od ovih kategorija može se slobodno nadopisat u skupinu razno.

Vojvoda Aleksandar i domaći izdajica Milorad rade veliku štetu Srbima u Hrvatskoj.
Recimo neki Mate će sada svog kolegu Stevu drugačije gledat, naime pošto je politički nekorektno da Mate pita Stevu, Stevo šta misliš ti o ovome šta ovi četnici govore, Mate će sam donosit zaključke.

Za pretpostavit je da će Mate poučen nedavnim iskustvima zaključit da Stevo misli isto šta i četnici, i odma će Stevu gledat drugim očima, i tako će povjerenje koje su Mate i Stevo godinama gradili biti narušeno u trenu.

Zato zajebite političku korektnost, pitajte Stevu šta misli o tome šta četnici govore, nemojte dopustit da se godinama mukotrpno stvarano povjerenje naruši.

Evo recimo i kod nas na blogu najbolje bi bilo da se ljudi sami izjasne o tome šta četnici govore, tako da smo na čisto, da godinama mukotrpno građeno povjerenje ne urušimo, da tisuće onih emajlova, tisuće komentara, tisuće super ti je ovo draga, tisuće kisića, cmokića i pusića, ne otiđu u vjetar, jer će eto neko političke korektnosti šutit i neće pitat Stevu šta on misli o tome šta četnici govore.

Sinoć smo skuvali drugu turu šalše, ja san bija pomoćni radnik a ona je bila šef, nekako mi se čini da ja uvik najeben, Eno i onaj Veki mi je reka da ako se oću bavit fotografijom da moran prvo bit pomoćnik i nosat stvari amo tamo, morat ću razmotrit neku mogućnost žalbe, ne more to baš tako.

Danas bi možda ja moga kuvat šalšu, ja to radin po receptu i tehnikama moje pokojne babe, koja nikakva pomagala osim noža nije priznavala, to je inače najbolja šalša na svitu, samo to nesmin reć, jedino mogu reć da je moja drugačija nego njena.

Idem sad u more, ne mogu više gubit vrime s vama.

- 07:50 - Komentari (31) - Isprintaj - #