Fressssssh

petak, 03.08.2018.

Glazbeni ukusi o kojima se ne raspravlja

Marko Perković Thomson, nastupa 05.08. Na dan obljetnice Oluje u Glini, pitoresknom Gradiću poznatom po tome da je vatreni govor za vrijeme okupacije u njemu održao, današnji predsjednik Srbije, tada pripadnik četničkog pokreta i pobočnik četničkog vojvode Vojislava Šešelja, i obećao srpskim teroristima da pitoreskna Glina nikad više neće biti Hrvatska.



Momčilo Bajagić Bajaga, nastupa 11.08. U Areni u Puli, poznat je po brojnim hitovima, i tome da je neposredno pred Oluju 1995. U tada okupiranom Kninu, pjesmom hrabrio postrojbe terorističke vojske, koje su tada Knin držale pod okupacijom.

Sve je dakle po starom, Marko Perković Thompson hrvatski branitelj u Pulu ne može, ali zato srpski hrabritelj Bajaga može, barem dok Istrom vladaju Miletići i Radini.

Marko Perković u Glinu može, jer pičkousti vojvoda Aleksandar nije održa obećanje, a Momčilo Bajagić u Glinu neće jer tamo nema para.

Kad smo već kod para, jedan velikan je reka



Ovome se nema šta nadodat, osim srića da smo pobijedili, pa samo Marko Perković ne more pivat u Areni, a bome i u Zagrebu mu gasu mikrofon, zamislite šta bi bilo da smo izgubili.

Inače ja san ponosan na to kako je moj Split, moja Dalmacija i moja Hrvatska ispratila, čovika od riči, a svima onima koji imaju neke primjedbe, a ima i takvih, bi se ispriča na našem uobičajenom dalmatinskom pretjerivanju, mogli smo to učinit dostojanstveno onako kao ste vi ispraćali svoje velikane, samo me molin vas podsjetite, koji su to bili, i kako je to bilo, ako more link.


Jer

- 16:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #