Fressssssh

petak, 27.07.2018.

Diskriminacija

Kolega Grunf, ilitiga Dražen na Aljaski mi je prigovorio da ja, diskriminiram ljude po nekim skupinama, nacijonalnim, vjerskim, navijačkim i bla bla.....

Kako bi izbjegli situVaciju da ja vas diskriminiram, a vi mene nemorete Ajmo vako:

Ja sam:

Građanin svijeta
Europljanin
Mediteranac
Bijelac
Hrvat
Dalmatinac, dakle tovar
Porijeklom iz Metkovića, dakle žabar
Po rođenju Sinjanin, dakle vlaj
Odrastao i veći dio života živio u Splitu, dakle mandrilo
Stanovnik Zagreba, dakle dotepenec
Kršćanin
Rimokatolik
Ponosni otac
Momak od najlipše Top blogerice
Heteroseksualac
Desničar
Navijač Hajduka
Hrvatski branitelj
Popularni bloger


Evo to bi bilo ukratko to, pa vas molim kako bi uspostavili ravnotežu da me diskriminirate po bilo kojoj osnovi.

Poželjno bi bilo da mi u komentarima napišete
Heteroseksualčino jedna
Ili ti si Dalmatinac
Ili kriknite Rimokatoliče

Ako neko želi može mi reć i da sam fašista, ja se tako ne osjećam, pa me onda i ne tangira, recimo možete me diskriminirat tako da mi kažete da sam nacionalista, ili bilo čega se sjetite.

U svakom slučaju slijedeći post neću napisat dok ne dobijem barem sto diskriminirajućih komentara, kategorički odbijam pristati na išta manje od toga.

- 15:25 - Komentari (133) - Isprintaj - #