Fressssssh

petak, 20.07.2018.

Malo vas je .....

Evo što na svom fejspuku piše Dragana Radusinović

Punih 12 minuta vozili su se svjetski prvaci u nogometu pariškom Poljanom pobjednika brzinom od 6.5 km na sat kroz čistu cestu jer je milijun ljudi koji su ih iščekivali satima stajalo iza ograde, a pred njima policija. Mahali su pobjednicima izdaleka i samo na kratko u jednoj velikoj i prelijepoj europskoj prijestolnici u kojoj su se noć prije u ime pobjede palili automobili i kamenovali stakleni izlozi. Sloboda, bratstvo i jednakost, krilatica jedne davne revolucije koja je promjenila Europu ustuknula je pred strahom od terorizma. Zabava za pobjednike preselila se u "dvor" Emanuela Macrona, predsjednika Francuske zemlje koja je svojom revolucijom moderni pojam nacije (ne onaj zatucani) uzdigla iznad svega, no vrijeme i okolnosti u kojima živimo doveli su do toga da slika iz Pariza ispriča priču o plebsu i plemstvu. Danas kada u nas bjesni rat riječima između nabrijanih lijevih i desnih zbog jednog pjevača stanite na trenutak i osvjestite činjenicu da je su sloboda, bratstvo i jednakost u ime ovog svjetskog nogometnog prvenstva punim plućima disali u Zagrebu, a ne u Parizu. I kad to osvjestite nastavite sa verbalnim obračunima, vječnim zavadama i vlastitom nultom stopom tolerancije za što god odaberete da ne želite tolerirati i što smatrate da vas strahovito ugrožava i to bez obzira sa koje strane političko vrijednosnog spektra komentirate i tko vam u tom trenutku tako jako ide na jetra da morate postati otrovni. Zapamtite, Zagreb je u ponedjeljak, a noz gradova zadnja dva dana živio slobodu, bratstvo i jednakost, Pariz nije. I nek vam svima guzice budu zahvalne na tome, a glave ako ih niste sasvim pogubili ponosne. Ili biste rađe metalne ograde koje dijele puk (građani) od plemstva (nogometaši), policijski kordon i strah o terorističkog napada? Uživajte dragi moji svi u verbalnim prepucavanjima domaće "ljevice" i "desnice" ako vas to veseli ... palite se beskonačno, ali sjetite se biti zahvalni za sigirnost u kojoj smo feštali, koja je bila sasvim prirodna, opuštena ...budite fuckin zahvalni da vas ne moram prozvati - razmaženima.


Dragana Radusinović je ljevičarka, bila je ili još uvijek je neka glasnogovornica esdepea u stečaju, njeni fejspuk prijatelji sve mahom ljevičari nisu baš oduševljeni ovim njenim zapisom, ne mogu joj oprostit toleranciju prema Hrvatima.

Kao i uvijek pokazalo se da je ovo naše društvo podijeljeno, kao uostalom i sva društva na svijetu, samo se pokazalo da se ne radi o nikakvim dubokim podjelama, pokazalo se da se dijelimo na 85 posto nas koji ovu zemlju volimo

I ove s njihovim sljedbenicima,



Kako kažu naši navijači, malo vas je, malo vas je, pičkice.

Za kraj jedna ustaška koračnica Marka Perkovića Thompsona.

Hoce li tko pjevati o tebi
kad mene ne bude
kad mi zivot oci zaklopi
ljubavi

Hoce li jos zvijezde nebo kititi
kao ptice tu se gnijezditi
hoce li se itko voljeti
kao mi

Taj dan kada odem ti ja
kada zaspem korak dublje od sna

Ja cu naci svoj mir
kao cvijet u polju
medju bijelim brezama
a kako ces mi ti
lane na tom svijetu
punom vukova

Nova jutra kad te snenu probude
a s desne strane mene vise ne bude

Ako me volis draga
ne postoji granica
koja dijeli ovaj svijet od onoga

Ako me volis draga
nije zadnja stanica
samo je ljubav tajna dvaju svjetova

Moj je zivot knjiga puna ratova
svaki list je more divljih valova



Neka se pjesme dignu
ravno do neba stignu
i dobre duse
nek' mrznju sruse

Nek' vjera bude snaga
mir iza kucnog praga
nek' bude znanja
i blagostanja

U zivot djeca krenu
covjek nek' voli zenu
kao ja tebe

Sretan ti rođendan.

- 09:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #