Fressssssh

subota, 14.07.2018.

Dječak i vukovi



Ja još uvik ne mogu virovat, samo me Šprajcovi, Dežulovići, i njima slični uvik iznova uvjere da nije san nego java, uvik se tu nađe i poneki kozmopolita, kojemu je to trčanje za nečim ispunjenim zrakom, i sve te strasti, i taj nacionalizam koji to prati totalno bez veze.
Kozmopolitima su jedina prihvatljiva okupljanja gej parade, pa bi tribalo organizirat svjetsko prvenstvo u gej paradama, koji bi to spektakl bija, tako veslo, i nikome ne bi smetalo ako bi koji reprezentativac bija Srbin, bilo bi važno samo da je gej.



Niko vas antifašiste i građane ne razumi bolje nego ja, ja san pola života živio u državi koju nisam volio, volio san svaki kamen sela di se moj ćaća rodio, svaku kalu grada u kojem sam se ja rodio, svakog galeba na Matejušci, ljude bez obzira ko su i odakle su, ali nisam volio državu, jebiga nisan moga, jedan put san je proba volit pa san naletija na dlaku.

Zato ja vas najbolje od sviju razumin, ja znan koliko van je teško, i ja san sra da bi moga volit drugačiju Jugoslaviju, kakvu drugačiju, jebate veća je bila mogućnost da okolo šetaju junikorni nego da juga bude drugačija.

Zato da se ne lažemo, ka šta ja nikad nisan volija vašu domovinu Jugoslaviju, iako sam Živija u njoj, tako i vi nikad nećete volit Hrvatsku iako živite u njoj. I zato je sva ta vaša građanska priča i sve to laprdanje go kurac, to vam mogu popušit samo očajne kućanice.

Odaju vas tragovi u maslu



Sutra će za Francusku navijat Francuzi, Aleksandar Vučić i hrvatski građani i antifašisti, svi ostali će navijat za nas, u ljudskoj prirodi je da podrži heroje, one koji se izdignu iz predodređenosti za neuspjeh, nogomet je najpopularniji sport na svijetu zato jer u njemu pobjeđuju velike nacije, to je njegova tajna, kad bi u vaterpolu pobjeđivali Englezi, Francuzi ili Nijemci, onda bi vaterpolo bio tako popularan, zato je čudesno kad jedna mala zemlja kao što smo mi danas u nogometu, mi nekad ili komšije danas u košarci, napravi ovako nešto, nešto što prkosi svemu, zakonima logike, velikih brojeva, fizici, kemiji i biologiji, kad dječak koji je u javnost i ne znajući prvi put iskoračio kao pastir koji čuva ovce u dokumentarnom filmu o pastirima koje napadaju vukovi negdje u zadarskom zaleđu, postane najbolji na svijetu.

Zato je sve ovo više od nogometa, više od igre, više od ljubavi, više od života, ovo je točka u kojoj se bajka preklapa sa stvarnim životom, bajka koja je počela kad je Zvone Boban prokinija milicajca na Maksimiru a završit će možda sutra kad mali pastir podigne pehar, ako i ne podigne, jednom će ga neki drugi Hrvat sigurno podignuti, jer samo je dvanaest zemalja prije nas nastupilo u finalu svjetskog prvenstva, i samo ih je osam osvajalo titule, mi smo postali trinaesti koji igraju finale, i to će ostati zauvijek zapisano u povijesti, a ako postanemo deveti koji su ga osvojili veselit će se cijeli svijet, osim Francuza, Alekse Vučića, i hrvatskih građana i antifašista.

I samo još nešto, zahvalio bi se našoj dragoj Meli, koja nas je na početku skupusila, bilo nas je svakakvih, koji se međusobno baš i ne volimo, koji se baš i ne komentiramo, koji imamo komplicirane odnose, i kao što je naša draga Julka rekla izgledalo je kao da bi moglo bit autogolova.

Međutim mi smo pod Melinim vodstvom, kao i naša reprezentacija pod Dalićevim, odigrali dostojanstveno, hrabro, i ponosno, iako nas mediji u liku i djelu blognjuza nisu mazili, njemu su uvik bili bliži antifašisti i građani od nas Hrvata.
Mi smo pokazali jedinstvo domovinske i iseljene hrvatske, i svi smo bili na visini zadatka, mi koji smo nastupali i navijači, i zato bi se zahvalio svima od prvog do zadnjeg, bilo je čast i zadovoljstvo igrati s vama.

Svemu uprkos mi smo već pobijedili, sutra igramo za gušt.


Za kraj i moj komentar na imbecilnu odluku Fife da se zabrani zumiranje zgodnih žena navijačica, donesenu pod pritiskom gej lobija i brkatih feministica, jer kome bi drugome palo na pamet zabranit zgodne žene.

- 11:54 - Komentari (31) - Isprintaj - #