Fressssssh

subota, 07.07.2018.

Nazovi M radi .....

Svitu nećete virovat jutros je presjednica nazvala stožer



Dobila je Annaboni i samo jon rekla daj mi Melu.

Kad se Mela javila presjednica je samo pitala Mela dušo, jel sve spremno za večeras.

Da spremno nikad nije bilo spremnije, juva je skuvana, selektorica je napakirala nokte, Domenico je fotokopira dvi milijarde dolori.
Kakva juva upala je presjednica Meli u rič.
Ne pitaj ništa sve je u redu, rekla je Mela, jesi vidila kako je Bičvica napunila tikvice, Gurmi svarila tiramisu u čaši, a ona manita smjehuljica utekla sa vinčanja, i ravnatelj je reka da je gotovo da ja Bla bla djevojka i Oljica moremo navijat, a jesi li nan vidila monture.

Ajme nisan rekla je presjednica, Ajde uslikaj pa mi pošalji.

Iđen



Jebate Mela je ovo dobro, ko je ovo smislija pitala je presjednica.

A Euro, Tigi, Mek, Kupus, i El dijablo, zatvorili su se i izili dva janjca jednog leše, jednog pečenog, i crtali, Euro je tija da budu u toplesu, samo nas je Tigi spasija od toga.

Ajme baš su nan lipe monture rekla je presjednica, moran poslat nekoga da mi kupi vake oćale, jebate i onom Putinu i onon Medvidu će ispast oči kad me vidu, iđen ja sad u Rusiju a ti znaš šta zi je činit.

Znan iđen odma vidit di je Freš, biće opet izaziva patnju negdi.

- 11:32 - Komentari (30) - Isprintaj - #