Fressssssh

subota, 26.05.2018.

Jopet reklame

Ka šta ste već mogli primjetit, osim šta je najlipša top blogerica moja cura, a Bože moj čija bi i bila, kroz naš reklamni program mogli ste shvatit i da su sve moje prijateljice osim šta su pametne i jako lijepe, za razliku od onih blogerica koje me ne vole.
Mislin to šta su one gadne nije moja zasluga, one su uglavnom izobličene od zla, dakle to njiovo zlo je zaslužno šta su take.

Daklen nakon Mece, Sarah be, Gurmi, Stare tete, koje su sve pametne drage i lipe žene, došlo je vrime da malo reklamiramo i mlade snage



Ovo je naša #goVegan Bičvica, koja je jedna super mlada cura, koja ima krasnog dječka, dalmatinca naravno, koji je oša u Gruziju jer ima tamo važnog posla.



Ovo je Veganski pas Lord, dakle pas, plemenita životinja koja živi ka pas a ne ka šimija, jer ima vako krasnu gazdaricu koja ga ne zlostavlja.

Cure su se uzmuvale i oće da in metin slike od muški

Evo ovo je slika o Domenica



Mislin ono gadan je i nije ga tila ni jedna ženska pa je iša u homoseksualce, ilitiga pedere kako se kaže kod nas.

Jučer su se za izmišljeni rođendan masovnog bojice, pedofila, i diktatora, javili skoro svi bolesni umovi koji štuju dotičnog, psihopatama očito nije jasno da djeca koja su rođena kada je zločinačka tvorba nastala na krvi otišla u ropotarnicu povijesti imaju 28 godina.

Reklamirajte se, povećajte svoju popularnost, vinite se među zvijezde, postanite moja prijateljica, lijepa i pametna žena, nemojte spavati sa pason, biti nedojebane skojevke, gušiti se u dimu ćevapa, u Žikinom kolu.

- 10:47 - Komentari (52) - Isprintaj - #