Fressssssh

petak, 11.05.2018.

Imitacija života



Danas ćemo imat vježbu, jel da da vi najvolite kad imamo vježbu





Vježbat ćemo opraštanje.

Ja ću ka oni Milan Trkulja šta je organizira vlastiti sprovod da vidi ko će mu doć, napisat post kako se opraštan i iđen ća s bloga.

To će nan bit prva vježba opraštanje za zauvik, onda ćemo posli vježbat opraštanje na par dana, pa za vrime godišnjeg, maturalnih radova, diplomski i tako redon, a kulminacija će bit kad napišen post da iden pišat, i da se opraštan s vama, a vi onda panete u trans.


Jeste pročitali dobro, nemoj da bude ka zadnji put kad san se iz zajebancije oprašta kad je ona prigodničarka, nedojebana skojevka u ekstazi svršila dvaput, jer je skontala da ja napuštan blog.

Jesmo razumili ja ne iden nigdi, nisan berlav sad ić kad će svatovi bit, samo vježbamo opraštanje, vježbamo, vje žba mooo, jesmo razumili.

Ajmo Počet



Ajmo

Eto dragi moji,

Posli 32 miseca i osan dana druženja na ovon blogu, devesto pedeset i osan postova, trideset dvi iljade i stošezdeset komentara od koji san ja šta bi rekla moja prijateljica Annaboni napisa pola, došlo je vrime da se rastanemo.
Ja ću sad izvršit blogosuicid i obrisat blog ili ću barenko Napravit one smetnje ka Annaboni da mi se blog nemore čitat.

Bilo mi je lipo s vamin, svega je bilo smija, suza, ljubavi, mržnje, plača i seksa, ali sve to ne bi bilo moguće bez vas, bez vas i vaše podrške ja nikad ne bi posta Top bloger, a kamoli Niprija, zato ovaj svečani trenutak kad se ubijan želin posvetit svima vama koji me volite, bez kojih ovo ne bi bilo moguće.

Zahvaljujen se svojon dici, Purgerici, ekipi iz interšpara i konobarima iz Limuna, svojoj razrednici Anici, i Danijeli s kojom sam izgubijo nevinost.

A najviše se zahvaljujen vama kojima iden na živce, vi ste ti koji ste mi davali snagu sve ovo vrime, bez vas bi sve bilo ka blida fleka boje Dalmacijacimenta.

U ovon svečanon trenutku dok se spremamo u pir kod Domenica i Bise, a prija nego se ubijen, mogu van samo reć nećete u Čavoglave niste Niprije.




Evo samo šta se nisan rasplaka koliko me je dirnija ovi moj blogosuicid, a sad ide drugi dil vježbe.

Sad vi u komentarin morate veličat moj lik i djelo i molit me da se ne ubijan, nemoj da san vidija nekoga da se pravi blesav i glumi antifašistu po blogu.

Ajmo sad vježba more Počet.

- 08:23 - Komentari (57) - Isprintaj - #