Fressssssh

petak, 04.05.2018.

Story about The Bise

Obziron da se Domenico uzjeba i posta neizdrživ makli smo ga i metili Bisu






mogla san se ja sto puti udat, da san tila
mislin tila san ja samo su kandidati bili božemesačuvaj

ajmo redon

još u zabavište, za me se zalipija slinavi Mate, sva dica budu prilađena nekad, samo je Mate bija prilađen uvik, i slinija je toliko da ga niko nije zva Mate, svi smo ga zvali Sline
i taj Sline se zalipija zame ka marka za pismo, a ona luda teta Durica, stalno Mate voliš li ti Bisu, jel da da je voliš, ajmo pivat pismice, Bise daj mati ruku, Bise oš dat Mati pusu, gospe moja šta me je satrala, i sad bi tribala ić fsihologu od one Durice i slinavog Mate

Kad san pošla u školu, ajme šta san bila lipa, najlišpija u cilon razredu, i najbolje san skakala na laštik, a bolje bi bilo da nisan, oni Domenico se zalipija za mene, ka čičak za pasju guzicu, gospe moja je bija nenormalan, dok su se svi muški igrali na balun, i prokidali jedan drugoga, on je igra laštik s nama, i ćirija nan pod suknjice, on je bija već sa osan godina pedofil, ko zna šta je od njega izašlo poslin, i u školu san imala ludu učiteljicu Melu, stavila me da sidin s Domenicon, a on je samo baca očade, i sinjava malolitnice, ništa nije zna pa nisan ništa mogla pripisat

U sridnju školu su mi svi profesori bili maniti, najgori je bija jedan šta je ima sidu kosu, on bi nas započeja, pa bi nas onda Annaboni dokrajčila, e tamo san se zajubila, u jednoga šta se zove na E, ne smin mu reć ime da se ne onesvistin, gospe moja kako je lip bija, sve smo plazile za njin, a on bi nas jednu po jednu obasjava, ajme šta san ga volila, evo i sad kad mu čujen ime na reklami, ja se onesvistin, pa mi stalno neko mora davat umitno disanje

Na fakultet san prvo išla na ekonomiju, profesora se baš i ne sićan, jedanput su mi podvalili neku travuljinu u duvan, pa onda svako malo sve zaboravin, tamo mi je bilo dosadno pa san se pribacila na kriminalistiku, parilo mi je da san u raju, sve sami muški, e tamo se oni maniti meksikanac El Diablo zalipija za mene, zapinija se ka da ženska nije vidija, mislin vaku sigurno i nije, svitu moj šta san ja lipa,
e ta manita bena El Dijablo bi svaki put kad bi mene neki drugi sinja izvadija dumejanu, gitaru i počeja pivat, i tako san ja ostala da prostiš nevina, a cila generacija ima problema sa ušin i sa jetron

Sad san u CSI Brštanovo, tamo nan je doša Horacijo šta je bija u Majami, i šta se nikad nije oporavija posli akcije na Cetini pa je iša u penziju i doša radit kod nas,
prvo se bija zalipija za mene, a onda je isplazija jezik kad je vidija Agnes, koja je mora se priznat lipa ista ja, nikidan san bila uapsila premijera pa san postala popularna, zvali su me u Big bradera, samo mi ćaća nije da da iden tamo

eto mogla san se ja udat sto puti, i mogu kad i oću, oni Escajgov Mate me nije još pribolija

- 19:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #