Fressssssh

četvrtak, 14.12.2017.

Uvijek ćemo imati Pariz aht

Šjor terorista osta van je pištolj

Muči tamo, nu lipotice

Nediljeti eno moji janjci tamo vanka šetaju, koja je ono sa šarenon glavon, Nu je pipa mi janjce

To ti je kumpanjo ona Bičvica vegan terorista, Nu šta je ovi terorista gleda, je se nađu ti manitaši

Jebalo mater je ona je Nu jon bičvica, saću je metlon zalepušit

Ne mrdaj vidiš da je ovaj lud ka kupus

Molin

Šta ti ofucani kalemberu moliš

Pa reka si kupus

E i šta onda da san reka

Pa molin

Šta moliš jebate

Kumpanjo a jesi u kurcu, ofucani kalember je kupus, ja san El dijablo, koja je ono s tebon

Ono je šefika, a ona s tobon

Špššpš

Šta šapćeš ništa te ne razumin, šta si reka

Ono je Meca

Jebate ako je ona vegan teroristica vidi najebala je

Nediljeti Nu nji dvoje terorista, Eno i matere mi njuškaju se

Ja mislin da je moj veći, reka je kupus, more bit zeru ali moj je lipši reka je El dijablo, Domenicov je najmanji ali je zato živahan

O čemu vi laprdate

O mačkin o čemen bi drugo laprdali

Evo ga Nediljko moj dolazi

Kako dolazi kad mjauče oko one teroristice, nediljeti to je neko drugi

Dobar dan šjor, škužajte ali imamo talačku krizu

Ne zanima me, bacit ću bombu ako mi ne kažete di je

Jebate kumpanjo šta je ovo evo su svi luđaci navalili kod tebe u gostijonu

Šjor terorista a koga vi tražite

Tražim zaručnicu

A di ste je izgubili šjor terorista

Nisam je izgubio nego je otišla sa nekom fukarom dogovorili su se mailom

Je je šjor terorista sva nesrića su tin mailom dolazi, Alo vrancuzica Ajde pivaj nešto, znaš li neku od Maje Šuput

Ja ne pjefala takvi pjesme ja ne bila kokoda, ja sat pjefala zar je voljeti grijeh i plakala, o mon dieu ja osjećala neki enerži da dolazi

Nemoj više niko da dolazi, a i vi šjor terorista mogli bi negdi dugo otić, oni drugi terorista je doša prije, Nu ga je zablesija, šta mu ono dava, banane eto kako žensko od čovika majmuna učini

Ubiću sebe pa nju

Nemore tako šjor terorista prvo tribaš ubit nju, reka je Nediljko kad su se vrata treskom otvorila

Terorista je samo vidija kako prema njemu leti nož i dva šurikena, a zrakom se prolomija pucanj biča

- 18:39 - Komentari (28) - Isprintaj - #