Fressssssh

srijeda, 13.12.2017.

Uvijek ćemo imati Pariz fnf

Onaj sijedi gospodin šta je izgleda ka ofucani roker je nervozno pogleda u mobitel

Šta je šta gledaš, rekla je zgodna žena koja je s njim bila za stolom, šta te muči, jel i ona dolazi

Neman pojma o čemu pričaš, reka je ofucani roker, njih tri dolazu, ne znan koja je od njih ona, ja ću popit kavu, pa iden do Perkovića a ti kako oćeš

Joj kako si patetičan, sve tri dolazu, jebate pari ka da dolazu Čarlijovi anđeli, a ti ka da si Čarli, dragi moj najbliže Čarliju si bija kad si u Keruma kupova Jar na akciji, u šta san ja dane odbrojila, mladost san utukla u ofucanog rokera, sve ono šta san u životu tila ti si satra u Perlice

Mesje šta ti još radila tu, ja ti rekla da pališ vatir, i pičila u Sagreb, tvoja sreća te čekala, ja imala vision, ona te čekala i bibliotek, ne nešto mi se mutila, Non bibliotek, un petit caffe, ale ale

Jebate šta se ova uzjebala pomislija je naš Glavni junak, šta jon je, biće se drogira, šta ga gona u Zagreb i o čemu priča, kakvi kafić ko ga čeka, dobro je njemu neko reka da ne viruje tin francuzicama, neko drugi je reka da one imaju u koferu lisice bičove, i erotsko donje rublje, pogleda je Francuskinju, i zamislio je u velikim čizmama sa bičem u erotskom donjem rublju, moga je reć samo o la la

Taman mu je došlo da promisli šta bi radija sa Francuskinjom kad je u gostijonu uša neki Čovik koji je odma s vrata reka Čuj Izraele Jahve je naš Bog, Jahve je jedan, mir kući ovoj ima li janjetine

Evo taman ima još pola kila, župnik je bija rezervira ali je oša u Šibenik

Malo je po kila, evo sad će i ova druga dvojica, jedan živi tamo s Prusima a drugi bi moga sam izist cilo janje, samo ako neko drugi plati

A onda nema druge morat ću van dat i ona dva kila šta san sebi i ženi ostavija, a di vi putnici namirnici iđete

Iđemo u Perković, moramo vlak dočekat, vidi male šta lipo piva, a i zgodna, donesi nama litru i litru i pitaj malu šta će ona popit, evo i ove dvojice, Ajde sidajte, izvešću ja vas na pravi put

Nu šta mala piva, kumpanjo di si naša ovu malu, moga bi ja zvat Marka Škugora da baci duet šnjon

A nediljeti zovi kumpanjo, ostalo mi je još kil janjetine pa kad su svi došli nek dođe i Marko pa ćemo zapivat

Ko to mene spominje, čulo se s vrata

Nije niko tebe nediljeti, vitre s dinare, to ovi kumpanjo o nekon drugon Marku govori, ništa me ne pitaj, nit je pivač nit je pivača vidijo, piva ka da marenda nije, ki žensko

Nu one male šta piva, ista je ka ona šta san je ja bija oženija, dok san bija neiskusan, samo manit Čovik more oženit pivačicu, nego Nediljko ima li zeru janjetine za mene i mog kuma Matu

Biće, Markane biće za tebe nediljeti, nego oš ti nami zapivat kad se una štrkljavica makne

Dašta ću nega zapivat samo ti reci koju

Ja najvolin onu Moj Dida i ja ako more, najvolin je i gotovo

U tom trenutku su se otvorila vrata gostijone, i na njima se ukazala žena, poput vizije u dugačkoj haljina, s velikim osmijehom, došla je do sredine gostijone, i rekla ommmmmmm, ommmmmmmm

A onda je pukla po gongu koji je nosila sa sobon i započela pismu U zagori na izvoru rijeke Čikoleeeeeee....

- 11:05 - Komentari (29) - Isprintaj - #