Fressssssh

utorak, 12.12.2017.

Uvijek ćemo imati Pariz draj

naš Glavni junak je taman zaustio nešto u svoju slabašnu obranu, kad su se otvorila vrata od gostijone

Na vratima su bila dva policajca, onaj prvi stariji je reka onom mlađem koji je iša za njim, zatvaraj vrata, jeben te berlavog uće muve pa ko će i onda istrat, gazda evo nas Ajmo učinit taj zapisnik pa da moremo na vlak u Perković

Neće vlak prije šest uri, reka je gazda, javija se Mate nisu još ni iz Vinkovaca krenili, nego prija zapisnika oćete li šta marendat, ima još zeru janjetine

Aj more javi betmenu tamo u kužini da nan da jedno kil ipo za nas dvojicu, nećemo prikoviše da ne pokvarimo ručak

Šefe ko je betmen, pita je mladi policajac

Betmen je Nediljkova žena

A ko je Nediljko šefe

Jeben te berlava ništa ne znaš, Nediljko je Brko, gazda, ovi šta stalno govori nedilje ti, oš da ti ispričan jedan vic, dok san radijo u Nemačkoj, ja san svako jutro na jednon stranici na enternetu, pisa vicove, i radija one filmiće, i svi su me volili, samo jedna aždaja nije, ona je rekla da je sve to sa enterneta skidan i samo lipin

Evo janjetne, još se puši kolko je vruća, saću ja zeru sist su vami, nediljeti, pa ćemo učinit zapisnik, nemore se ovo više durat, ja se uzdan u vas našu hrvatsku puliciju, dosta me je ona jugoslaveska gonjala, sad me vi morate spasit, nediljeti ako vi nećete, koće

Aj ti nama polako ispričaj šta je bilo, mi ćemo pomalo kusat, a mali će šta bude tribalo pribilužit, nego na dužnosti smo pa nesmimo pit alkohol, pa nan donesi litru biloga i litru radenske, pa ćemo učinit gemišt

Koju ćeš radensku, iman jamničku i kiseljak, ma doniću ja tebi jamničku, nije za tebe ta bosanska radenska

Za to vrime naš Glavni junak je uživa u pjevanju one Sarah be, koja je pivala Sur ma vie, od onoga Čarlija Aznavoura, šta ga je sitilo na vlak koji čeka i razlog zašto to radi, bijo je uzbuđen i pomalo čak i prestrašen, a onda je Sarah opet došla za njegov stol

Ajmo sad polako, a ti mali biluži šta se to dogodilo

Nedilje ti šta se dogodilo, neko je pustija janjce, ja nisan vidijo ko, ali svidoci kažu da je bija duh neke žene, sa mačkan i u šarenin bičvan

Zašto misliš da je bija duh, mali biluži duh, more li bit da je bila prava žena

Nemore nediljeti ko je vidija odat okolo u šarenin bičvan, kažen ti ja da je bija duh, i mačku je na ramenu nosala, sila nečista

Mali jesi li sve pribilužio, i koliko je janjaca odnila

Nije i odnila nediljeti, da i je odnila ubija bi je ka onu mačku šta je nosa okolo, ona i samo pušća da manitaju okolo pa i ja po dana vatan

Onda je sve jasno mali biluži, veganska teroristička organizacija, izvršila teroristički akt u toru iza gostijone Newyork, vlasnika Nediljka Skelina iz Skelina općina Primorski Dolac, pušćanjen janjaca na privremenu slobodu, glavni osumnjičeni, žena kodno ime bičvica, obilježja šarene bičve i mačka, Nediljko koliko ima janjaca

Nediljeti sedan ka i uvik koliko će i bit

Mali biluži, svidok izjavljuje da ima sedan janjaca, isto ka i zadnji put, sad pristani bilužit, šta si ti nama ovo ispeka kad uvik ima sedan janjaca, biće nečijog pasa wuf wuf

Nediljeti, janjca iz Bugarske ima jeftino u metrou, nebi ja ove svoje da nikome pod cinu života

Gospođice Sarah odakle ste vi iz vrancuske, ja san bijo u Marseillesu dok san plovija, da niste od tamo možda

A no mon cherie, ja sam iz Felika korica, tamo kraj Saprek

Aha a ja san mislija da ste vi francuskinja

O oui ako moše bit Srbija da Tokija, ja rekla moše i France žiskar Felika Korica, naturalmon, ti msje manže taj kus kus i onda matno u vatir i Brum Brum, tvoj sudbina te čeka u neki drugi grad ne Perković, alez, alez

Ja morala ić novi šanson radit imaš neki želja, o la la ne me tako gledala, samo eskofijer mogla mene tako gledala

Šefe ja san sve pribilužijo šta ćemo sad

Saću van ja ispričat jedan vic, znate li kako ti Veganski teroristi radu oralni seks

- 10:47 - Komentari (34) - Isprintaj - #