Fressssssh

ponedjeljak, 11.12.2017.

Uvijek ćemo imati Pariz cvaj

konobar je našem Glavnom junaku, taman donijo janjetinu, kruv i kapulicu, kad se na pozornicu popela krhka plavušica

nedilje ti evo ove, sad će ona zeru pivat, ali ako tebi smeta nedilje ti ja ću nju potrat

ne ne smeta mi reka je naš Glavni junak, a ko je mlada dama

nedilje ti neka strankinja, ja bi vako na prvu reka da je vrancuzica, došla jučer natukla se janjetine, popila bocun vina, i nije imala za platit, pa je ostala pivat, kaže da zna pivat, saćemo provat, ako bude znala nediljeti, odma ćemo večeras ispeć dva tri odojka i napravit dernek u selu

hm, oprostite reka je naš Glavni junak, koliko još ima do Perkovića

nedilje ti ima osan kilometara, a štaš ti u Perkoviću, đava ti Perković odnija, tamo ti gostijonu držu špijuni, sve još od vrimena stare Jugoslavije, kad je prvu krčmu otvorija Ante Perković, kako onda tako i danas, otkad su onoga Antu Mrdešu prvoga prijavili onom žandaru Friganoviću iz šibenika, prijavljuju sve redon, jeba in pas mater špijunsku

ma ja u stvari idem na vlak čekam nekoga ko dolazi iz Zagreba

bogami ćeš se načekat, vlak nije još ni iz Vinkovaca krenija, neće ti on prije šest uri doć sigurno

a kako vi to znate pita je naš Glavni junak

a lipo Mate šta vozi vlak je maloprije zva da neće prije šest doć u Perković, tako da mu se janjetina ne oladi

gostijonon je odjeknuo svježi zvonki glas, Naš Glavni junak je iznenađeno pogleda prema pozornici u kantunu, odakle je dopirala najneobičnija izvedba Vie an rose, koju je ikad čuja, naš glavni junak je bija očekiva neki od cigareta promukli glas, a gostijonon su se razlijegali zvukovi koji su parili, ka da anđeli sviraju harfe, i vozaju se u saonicama koje vuku jeleni, sa staklenin zvoncima ne rogovin

ko zna možda je baš zbog te opčinjenosti, vrancuskinja izabrala sjesti za stol našeg Glavnog junaka, pogledala ga je ispod oka gotovo stidljivo učinilo mu se, nasmiješila se i rekla žsui Sarah, Sarah Be, ja tebi gatala ja bila Žitan

naš Glavni junak je zna da su žitan francuske cigarete, pa je izvadija kutiju marlbora i ponudija pivačicu

a no, no, rekla je pivačica, ja imala ovaj drugi sigaret, ovaj tanki ko šaškalic, mua, mua e žitan, ja tebi gatala iz dlan

jebate pom islija je naš Glavni junak, kako ova plavuša more bit ciganka, to ona njega zajebaje

o mondieu, ja san bila u lamur avek eskofijer, on je bija šef, ali on nije nabadala mali beeee, na onaj šipka i vrtila i da in se zamanta, on je bila tre žentl šef, daj mi ta ruka da ti gatala, vidi tamo ona ofucana mik žeger, kako glođala mali beeeee, ona bila oribl

da vidila, o la la la tu svašta bila, ti ne išla u ta Perković, tvoja žoli tebe šekala u jedan veliki grad sa rijeka, ona mislila skočila sa most, ali anželek kazala nju da ona čekala tebe da skakala s most skupa, ti ne išla u ta Perković, odma palila taj vatir, i išla rikverc odakle došla

o mon dieu, ja morala sad ić pravit šanson, ona gazda nije bila normalna

naš Glavni junak je pomalo začuđeno gleda za krhkom plavušom koja se popela na pozornicu u kantunu i zapivala Non je ne regrette rien, opet onim zvonkim glasom anđela, a konobar mu je namignijo i reka nedilje ti, meni se čini da bi ti nju mrknija

- 20:58 - Komentari (31) - Isprintaj - #