Fressssssh

nedjelja, 10.12.2017.

Otvoreno pismo Svetome Mikuli

Dragi Sveti Mikula

Prvo da ti se zafalin šta si mi za svoj imendan donija čoko bananice, ti si najbolji Čovik na svitu, jerbo svi drugi oće da mi njima nosimo poklone kad in je imendan, zato in niko i ne dođe, a ti dragi Sveti Mikula ti kad je tebi imendan diliš poklone svima a najviše dici.

Reka bi neko šta san se ja uspizdija oko čoko bananica, neš ti poklona, je to more samo debil reć, još je moja pokojna baba rekla Sinko moj nije važno šta je, nego od koga je.

Poslin je to neki Meksikanac, jeba mu pas mater, okolo polipija po bocama vode, smrad obični, a neka mu pametan je ka i oni šta Dadu sedan kuna za po litre vode u boci.

Znaš Sveti Mikula ima neki indijota šta tumaču da ti ne postojiš, jebate koji su to papci, dvi iljade godina oni tumaču kako tebe nema, a ti opet svake godine dođeš i doneseš nama darove i Annaboni šibu zato šta je lajava.

Znaš sveti Mikula oni su ti u stvari jako nesritni, svaki oni koji oće da neko pristane virovat u tebe koji dici nosiš darove, mora bit nesritan i siromašan, ja mislin da su oni nevoljena dica, i da nisu oni krivi nego oni koji in nisu dalj jubav kad je tribalo.

Baš je to ružno kako ta nevoljena dica postanu ogorčeni i stisnuti ljudi, zamisli Sveti Mikula koliko nenormalan moraš bit da se pritvoriš u toga Grinča šta ne voli tebe i Malog Isusa, a šta ćeš, namoš tu ništa.

Fala ti Sveti Mikula šta si mojin blogoprijateljima da veličanstvene titule Top blogera, i šta si i pribacija na Cool listu, dobro pribacija si i neke šta ne viruju u tebe, tu nevoljenu dicu.

Bit će da oni mislu da Blognjuzon upravlja Darth Vader a ne ti Sveti Mikula, ne znaju oni kolika je tvoja moć, da si ti i od takve protuhe ka šta je Blognjuz u stanju učinit pomoćnika, bilo bi dobro da učiniš da mu i nos svitli ka Rudolfu.

Dragi naš Sveti Mikula skoro će i Božić, pa bi te ja zamolija da mojin prijateljima daš ono šta in najviše triba, zdravlje njima i njihovima bližnjima, siti se kad budeš dilija to zdravlje moje najdraže blogerice, moje najdraže pjesnikinje i sviju iz njenog tima, moje najdraže fotografkinje, mog prijatelja i njegove žene, najnježnije duše ovog bloga i njenog muža, blogerica u inozemstvu i sviju drugi šta in je potriba.

Kad budeš dilija pamet siti se kumpanja i kumpanja, i nikako nemoj zaboravit Annaboni

Kad budeš dilija utjehu siti se svih onih koji će se za Božić sitit oni koji više nisu sa nama, nemoj bit škrt daj in svu utjehu ovog svita.

Ako imaš koji Mercedes za podilit, siti se mene i Tigija, ako pritekne koji imamo mi i dicu.

Siti se Sveti Mikula i sve nevoljene dice, nisu oni krivi, krivi su oni šta su i tribali volit a nisu.

tvoj Fresh

- 18:06 - Komentari (37) - Isprintaj - #