Fressssssh

ponedjeljak, 04.12.2017.

Oholost

Kažu da je Bog Lucifera prognao iz raja zbog grijeha oholosti, i to one najgore vrste duhovne, Lucifer je naki malouman kaki je bijo odlučijo da on more bit veći od Boga samoga.

To je isto ka kad si Blogeri umislu da oni mogu bit veće face od nas administratora, o oholosti teška bolesti, ja ne razumin šta je tin ljudima, evo recimo ja san danas stavijo na naslovnicu sebe, Vivijanu koja mi je draga, a tamo na komentar dana san metija Purgericu koja komentira mojon prijateljici Annaboni.

Zašto upitat će se neko neuk, zato šta mogu.

Isto tako svako malo se ti Blogeri uzoholu pa bi oni nešto pisali po listama, i zamisli ti njih, oni bi određivali ko će bit Top bloger, pobogu braćo ranjenici pa ima ko je zadužen za to, i zna se ko je presjednik kućnog savjeta, a vi ste podstanari, niste ni vlasnici svojih blogova, vi ste samo mukte dobili to u najam, jer eto mi vas moremo pobrisat kad oćemo, ako mi ne virujete pitajte Mirkana.

Dakle sad kad smo definirali o čemu pričamo Ajmo dalje.

Draga gospodo i moje dame, niko od nas nije imun na grijeh oholosti, ni najbolji među nama, a nisu najbolji oni koji najviše viču da su najbolji, istina je drugovi i Drugarice malo drugačija.

Onako kako Bog ne voli ohole, tako je blagonaklon prema poniznima, a ponizni su oni koje nećete čuti da stalno viču kako su oni u pravu.

Ponizni se na razmeću unaokolo, i ne prodaju drugima svoje istine, ponizni čekaju da istina obasja njih, ne svijetle drugima u oči svojim nebulozama.

U stvari zašto bi ja uopće vama objašnjavao bilo što, evo vi recite za koga mislite da nije ohola osoba, evo ja mogu započeti a vi nastavite dalje, nagradite nekoga svojim lijepim mišljenjem o njemu, nemojte se ustručavati, imamo samo jedno pravilo, možete odabrati samo jednu osobu, evo ja bi ih mogao nabrojiti barem pet, ali se kao i vi ostali moram pridržavati pravila, eto nadam se velikom broju komentara i unaprijed vam čestitam na hrabrosti što ćete nekom reći da je bolji od vas, naravno možete istaknuti i sami sebe, sa bilo kojeg od svojih blogova :))

Moj izbor je Yulunga 1, 2, 3, 4 i 5

Da čujem vas

- 19:51 - Komentari (44) - Isprintaj - #