Fressssssh

četvrtak, 30.11.2017.

the Tschupurdians volume 8




This is Mile Ćupurdija



This is Blagica





this is The story about Mile & Blagica








ne mogu ti opisat koliko mi je drago šta si mi se javijo, odma ti moran priznat da san šokirana kako ti je ta krmača mogla to napravit, mislin ono koja je to kurvetina ostavit takvog muškarca, i odnit mu sir, uvik takve kravetine dobiju tako dobre muškarce ka šta si ti

ni ja ti baš neman sreće u ljubavi, moj muž je peder i vara me sa svojin automehaničaron, još me perderčina i zlostavlja, i koristi moj losion za tijelo

naravno da bi te želila upoznat, iako me je malo strah, ne bi volila da kad me vidiš u živo izgubiš interes, nekako san postala ovisna o tvojon pažnji

eto ostavljam tebi da odlučiš kada i gdje bi se vidjeli, ja volim odlučne muškarce


Mili se već počelo mrčit prid očima kad je shvatio da ne diše, diši Mile diši reka je sam sebi, iđen jon odma napisat da se moremo vidit u subotu u Bizovačkin toplican, Blagici će reć da ide u lov sa kumon iz Donjog Miholjca


Blagica je šila kavu i čitala blog, jebate o kakvin balegarin onaj Freš priča, zna li on uopće da su balegari one ružne baje šta guraju govno isprid sebe, i rane se njime, znači da doslovno jedu govna

ala onog Mile je dosadan, i šta se on smješka dok tamo bleji u laptop, mogla bi mu ja zamrznit taj osmijeh na licu, njemu i onon njegovon materi, kučki nenormalnon

Blagici je uvik bilo smišno kad su se druge žene žalile na svekrve, mislila je da pretjeruju, da ni jedna žene nemore bit tako nenormalna ka te njihove svekrve, i tako sve dok se nije udala, a onda je shvatila u kolikon je zabludi bila

Blagicina svekrva je bila turbo nenormalna, ponašala se ka Bruno Šimleša kad mu neko uzme puder, histerična opsjednuta babuskara, jebala mater svoju kako jon je zagorčala život

more bit da bi Mile bija bar malo normalniji, da nema tako ludu mater, šta nju boli kurac oće li Blagica kuvat fažol ili nešto drugo, neka se kravetina drži svoji jasala, a nju ostavi na miru, i taj njen odnos prema mili, šta ga ima zvat svake dvi ure, pari da će mu dat sise, da ne umre od gladi

ne samo da je zvala Milu nego je i nju tlačila, ka da ona nema pametnijeg posla nego laprdat sa staron kokošurinon, a još kad se siti kako kuja svaki put kad dođe traži ima li di prašine, i razmišta kušiniće po kauču, jebala svoju mater nek ostavi njene kušiniće na miru, da je Blagica tila kušine stavit negdi drugo, stavila bi i tamo, i najradije bi staroj vištici rekla da odjebe u skokoviman

a tek kad počne pričat o onon debelon miss pigy, ćeri od njezine prijateljice, te Vlasta kuva ovo, Vlasta pere ono, Vlasta uči Španjolski, Vlasta je rodila trojke, pa šta da je rodila trojke, naka krmača kakva je mogla je oprasit i desetorke, jebala je Vlasta i ona nju, Vlasta bi njenom Mili bila dobra, jel da, kuvala bi mu i dala sise, a kad ona ne bi mogla zvala bi Milinu mater da mu da sise, i bila bi umiljata a ne ka Blagica

jebate da san znala koliko su te žene nenormalne kad postanu svekrve, bila bi dala oglas u novine, traži se muškarac, siroče, brez matere, tak kad se udaš shvatiš da nije važno je li lip, bogat, ništa, važno je samo da nema mater

Blagiceee, dera se Mile, zvoni telefon

jebe mi se, to garant tvoja mater zove, cili normalan svit zove na mobitel, samo stara vištica gnjavi na telefon

- 11:14 - Komentari (34) - Isprintaj - #