Fressssssh

utorak, 21.11.2017.

BBN interviju

BBN priča se da često putujete u Sloveniju

nisan EL DIABLO jeee.. više puta prolazin stazama revolucije! :

BBN Uglavnom ste po gradovima ne planinarite

nisan EL DIABLO nisan ja @ gogoo... ja tako pomalo u prirodu !
neman force za po šumama i gorma! :)))

BBN kad ste zaveli prvu blogericu to i nije bilo tako davno zar ne

nisan EL DIABLO da nije davno!? ... aj ne zaebaji! :))
Dica koja su se tada rodila... već su ka odrasli ljudi...
iselili iz Hrvatske!

BBN priča se da ipak preferirate malo starije blogerice

nisan EL DIABLO neka... neka:)))
ove iz ovog stoljeća još nisu za kauč! :))))))

BBN ostavljate dojam kao da imate tih blogerica koje ste zaveli u izobilju

nisan EL DIABLO A čuj. mogu!... a mogu i tebi poslat koji komad ako si za to! :)))
samo... toga ima tolko da nema šanse da bude raritet! :)))

BBN pitate li ih za godine prije nego ih počnete zavodit

nisan EL DIABLO ni netriba godina... zna se iz kog je vrimena...
a dobro si rekla i ovako već izgleda i je muzej na otvorenom!

BBN ostaje li sve na poljupcima

nisan EL DIABLO OK...dogovoreno!.. poznati su mi ti poljupci! :)
Svakodnevno ih imam od moje dvije cure! :)

BBN jeste li kad vodili Domenica sa sobom u akciju

nisan EL DIABLO pa vidiš da se ne sića da je bija!..
a još je i sklerotičan... bija ne bija isto mu je!... ahahahaha

BBN di je Domenico sada

nisan EL DIABLO eno ga u garderobi sa miss Piggy! :)))))

BBN jel bi moga ja koju od vaši cura uvatit za guzicu

nisan EL DIABLO nu... ko ti brani, zato je tu! :)))))
guzičaru... ahahahaha

BBN bije vama lako s toliko njih

nisan EL DIABLO Bomee... ima posla pun kufer ! :))

BBN šta mislite o grupnom seksu


nisan EL DIABLO Sigurno bi ti se svidija!... biće prigode! :)

BBN možete li nam reći neki primjer kako zavodite blogerice

nisan EL DIABLO eee... znači nisi ga provala!
mirisan i ukusan je.... ali nije hrskav! :)

BBN jeste li prvo napravili svoju dicu

nisan EL DIABLO ja mislin da san prije ja učinija kojega Slovenca! :)))))

BBN znači prvo ste oplodili neku Slovenku

nisan EL DIABLO jee... bili smo zajedno u Velenju na koncertu
za obljetnicu ansambla Spev.. tu sam i slika
gosp. Mihu i citru! :)

BBN znači najvažnije je imat priču

nisan EL DIABLO Varaš se!.. sritnija bi bila da je diraš... da svira! :)

BBN jeste li i s nekim drugim blogericama općili osim sa Slovenkama

nisan EL DIABLO Da Ti buden iskren, kad se spomene čardaš...
odma mi je asocijacija na Mađarsku! Bija san i u Mađarskoj...
i ondašnjoj Čehoslovačkoj.. Bija je to doživljaj! :)
Maa to ti je isto ka prepirke..... Slovenski ili Istarski Teran!...:)))))
Zato... živile vi meni uz čašu Slovensko-Istarskog Terana ...
i uz glazbu Mađarsko-Slovačkog čardaša! :)))

BBN priča se da vam se i sada neka Slovenka upucava

nisan EL DIABLO vidija san... u odličnom stanju je... u centru MS . :)
ne triba deratizacija... samo uselit! :)

BBN niste pretjerano zahtjevni

nisan EL DIABLO to u Mece!? ... eee i ja kažen!..
kauč i netriba više... dvoje more na kauč ! :)))

BBN dakle puno toga se može s tim blogericama

nisan EL DIABLO moš šta oćeš... svašta moš od njih...
iznendija san se kad san vidija na YT ! :)))

BBN pri tom se ne mora služit samo rukama

nisan EL DIABLO eto....moš dodat i jezičine! :)))))



BBN koja vam je omiljena poza

nisan EL DIABLO nebi ja poteza... rađe bi stiska štokod ! :)))))

BBN di van je seks najdraži

nisan EL DIABLO i još da si na plaži u ladovini...
a do tebe neka "mačka" ..punoljetna...
( ne s puno godina )...e ... ebeš onda slamke! :)))))

BBN je li istina da se jedna bila toliko užgala da je Domenico mora puvat da se oladi

nisan EL DIABLO šta se tiće puvanja...
more on puvat ..... u znaš šta ! :))))))

BBN
imate li kakve provokativne fotografije

nisan EL DIABLO evo nema te ovde u komentarima... ebe te bug.:)))))
ja jesan slika... aj sad moš i Ti .. znan da će tvoje bit bolje...
baš me zanima!.. da nešto naučin iako neman aparat ka ti ! :))

he he evo sad kad san objavija izaša i tvoj!... zaeban je ovaj bug ! :))

BBN priča se da ste kad je Domenico u akciji uvik u blizini


nisan EL DIABLO To je važno!... šta misliš kako bi mu bilo...
da nisi bila tamo... ko bi ga tješija?.

BBN koristite li kakva seksualna pomagala

nisan EL DIABLO neman ti ja ambicije da pariran tebi...
iman Lumix ... nisan ni njega savlada ...
ima mogučnosti manulno... mali je i uvik je uz mene.
A Ti... ja virujen da si sposobna za tako šta...
kupi i piši! :)

BBN neki blogeri govore da su i mecine tuke pametnije od neki blogerica

nisan EL DIABLO I ja mislin...
samo one to neće nikad saznati ! :)))))

BBN jeste li spremni svoju vezu s nekom od blogerica prezentirat javnosti

nisan EL DIABLO Tija san stavit sliku ebate...
al ćićone, nikako stat u editor! :)))))

BBN kad je to bilo, ovog ljeta ili

nisan EL DIABLO paa...ima iste ćićone i liti i zimi ! :)))))

BBN što možete za kraj reći o sebi a da to ne znamo

nisan EL DIABLO ma nisi puno falija... :)))
aj stari jesan al nisan pokvarenjak! ... zaebant, ši ! :)))

BBN

- 15:49 - Komentari (37) - Isprintaj - #