Fressssssh

utorak, 21.11.2017.

Play it again kumpanjo




Te noći, Ilsa se posvađa s Rickom u praznom lokalu. Nakon što on odbije dati joj pisma, ona mu zaprijeti pištoljem, ali nespremna da opuca, prizna mu da ga još voli. Rekne mu kako je kad su se upoznali i zaljubili u Parizu, vjerovala da joj je muž poginuo dok je pokušao pobjeći iz nacističkog koncentracijskog logora. Kasnije, kad je njemačka vojska zauzimala grad, saznala je da je Laszlo živ i da se skriva. Ostavila je Ricka bez objašnjenja kako bi pomogla bolesnom Laszlu.


sidimo ja i Domenico u kafiću u Zablaću, kumpanjo na pozornici pribire po gitari, a Lisa Stansfield piva pismu

jebate Domenico otkud Lisa Stansfield u Zablaću, pitan ja Domenica koji broji dolare na onu makinju šta imaju one ženske u banku

a došla je vidit kumpanja, nije tebe i mene

asti matere, je taj kumpanjo jebač i gotovo

je, je, niki dan je bija i oni Iglesias

koji su sad ovo na pozornicu, Domenico, koji su ovi dva

oni mršaviji je Kristijan Beluhan, a oni šta pari ka pionir šta recitira je Mirko, on ti je jedan od pisnika sa bloga

ti pisnici meni svi paru ka uškopljeni, izgledaju šesno ka Annaboni na mišalici za beton, u ćipkaston minici

mogli smo i mi dva napisat pismu

kakvu, oćemo jubavnu

jebate di jubavnu, oli nije dosta pederski šta pišemo pismu, nego još i jubavna triba bit, ja bi rađe neku borbenu ili egzistencijalističku

jebate, kakva ti je to egzistentistička

to je ono kad sve iskupusiš, da niko kurca tebe ne razumi, pa onda pišu neke glupe komentare, a oni kritičari se sjatu, pa laprdaju nešto o simbolin, i prinesenin značenjin, ne znan samo ko in prinosa to značenje

ajmo onda oš ti počet

aj

mrtva prasad plivaju po blogu
ljudi imaju zube ka dabrovi
ona more samo bile mudante nosit
pas gleda u objektiv


eto ja san napisa prvu kiticu aj sad ti malo

a nismo ni naslov smislili, ja predlažen da naslov bude Nema naslova

jebate kako si se dobro sitija, šta su ti možđani, ti si komodno moga za likara ili inđenjera ić, aj piši sad dalje pismu

čela leti i zuji
makovi se ispripliću sa maslačkin
mravi mi odaju po kičmi
čuje se samo priteće zujanje šurikena u letu


jebate jesmo pisnici i gotovo, ni nas dva ne razumimo šta smo napisali, naprama tome ovi drugi mogu prinosat značenje do prikosutra

eno odjebala su ona dvojica sa bine vraća se Lisa i kumpanjo, oli kumpanjo zna svirat i klavir, nu ga jebate šta se razbaca, pivaj Lisa

- 09:24 - Komentari (34) - Isprintaj - #