Fressssssh

nedjelja, 01.10.2017.

Talačka kriza

Špiro šta ti zviraš kroz ponistru, biće bacaš oćade za fureštin gologuzan, kad će ih više đava odnit.

Muči Ineska, eno Jere ide u kladionicu s puškon.

Ajme gospe moja, bit će da je vidija Matu, pa ga ide ubit.

Nije Mate je na taracu isprid kafića, muči zoven Zdenu on će znat šta je.

Aj zovi Špiro moj.

Žedne jeben te gluva ja san Špiro di će Jere.

Šta ti je reka.

Kaže da Jere ide uzet onu malu iz kladionice za taoca, nije mu tila primit uplatu da će Španjolci zaratit, nema to u ponudi.

Gospe moja ludog svita, a Špiro moj oće li zaratit oni tamo.

A dobro bi bilo da zaratu, jebate kako bi kod nas Švabe navalile, znaš šta Ineska moga bi ja sazidat još dva tri apartmanića za svaki slučaj.

Je baš su tebi Švabe na pameti, tebi se samo one debelguze švabice motaju po glavi, a i reka si da ćemo se vinčat s eurin od ove sezone.

Vidiš da se situacija minja, ka da se ne moremo i dogodine vinčat.

E nemore rekla san ti da san trudna devet dana, ja neću rodit nevinčana.

Dobro Ineska, moremo se vinčat, a ne moramo činit pir.

Samo priko mene mrtve, jel Oćeš da
Me kolpa da mi se cilo misto ruga, da me zajebaju ka Matu poštarovog.

E onda nek ti ćaća plati pir meni euri tribaju za apartmane.

Znala san ja da ćeš ti nešto izumislit, pitaću ja ćaću i ić ću u Bugojno po vinčanicu samo da znaš.

Ajde di Oćeš kad ti je ćaća plaća.

A Špiro za koga ćemo mi navijat.

Jebate Ines ti nisi normalna, za Hajduka za koga bi navijali.

Ma ne to, to znan nego to u Španjolsku.

A to za Katalonce.

A koji su to sad, nisan nikad čula za te.

To su ti ka njihovi Dalmatinci.

A onda mora bit da su oni u pravu.

A E

Di ćeš ti Špiro.

Iđen u kafić vidit kako se razvija talačka situvacija.

Iđen i ja.

Al ti nisi noseća.

Jesan malo.

- 20:20 - Komentari (19) - Isprintaj - #