Fressssssh

subota, 30.09.2017.

Uhljebusha of tha day


Danas je Sveti Jere, ili Jeronim ili Jeolim kako bi rekle naše babe.

Sveti Jere je priveja Bibliju na Latnski i učinija još masu korisni važni i dobri stvari. Kažu povijesni izvori za našega Jeru da je bija iznimno pametan, sposoban, predan vjeri, i sve te lipe stvari.

Jedina mana mu je bila da je bija neposlušan, nemiran duh, nije trpija samoproglašene autoritete, pa bi svako malo diga sidro i oša negdi.

Kažu da je sveti Jere jedanput kad se povjerava stvoritelju reka, oprosti mi Bože, Dalmatinac sam.

Dakle jel sad jasno o čemu se radi.

Za razliku od Svetog Jere Uhljebuša of the day, zasigurno neće ostat upamćena u povijesti, dičinja pravobraniteljica je rekla da je najbolje da mladi nauču strane jezike i da bižu iz Hrvatske.

Dakle ja sad evo urbi et orbi dičinjon pravobraniteljici jeben mater, i njon i onome ko jon je da da bude dičinja pravobraniteljica.
Dotična protuha, koja nota bene i nema dicu, u svim mandatu nije napravila apsolutno ništa, osim samopromocije, i asistiranja u promoviranju protuustavnih vrijednosti, ideološkog karaktera.

Dakle draga Uhljebušo moja dica fala na pitanju govore strane jezike, ne znan šta je sa tvojima, flundro ofucana, i ako i otiđu bit će to zato što oni tako žele, a ne zato šta takvo govno, o velike žalosti nije više pravobraniteljica.

Prijepore u Hrvata u zadnje vrime unosi i Noć kazališta, hvalevrijedna manifestacija, izuzetno dobro osmišljena i realizirana, jedna od ne baš tako brojnih stvari u suvremenoj kulturi ovog naroda koja mu može služit na čast.

Novovjeki SUBNOR dakle neko udruženje braniteljskih organizacija, oće zabranit Noć kazališta, jer bi tribala bit na dan pada Vukovara.

E pa drugovi Subnorovci, ja sam se borio, da se nikad više ništa ne bi zabranjivalo, ne trebate mi vi kao čuvari tekovina narodnooslobodlačke borbe, pun mi je kurac i Vas jednako kao i Frljića, i drugih govana koja bi siguran sam iskoristila prigodu za provokaciju.

Drugovi Subnorovci, istina i sloboda se ne brane zabranama, ja eto vjerujem da bi velika većina kazališta imala program koji ni na koji način ne bi remetio dostojanstvo žrtve Vukovara.

Naime duboko sam uvjeren, da su i oni koji su tamo poginuli, krenuli s istom idejom kao i ja, da omogućimo ovom narodu da pjeva, pleše i smije se, i da mu niko nikada više ništa ne zabranjuje.

Zato tu žrtvu možemo slaviti čak i smijući se, a vi drugovi Subnorovci zato odjebite skupa s Frljićima i ostalima, ista ste vi govna uvijek bili i ostali.

- 12:14 - Komentari (37) - Isprintaj - #