Fressssssh

nedjelja, 17.09.2017.

Euskal Herria

Jutros sam nešto tražeć po ormaru pronaša kapu nogometnog Athletic de Bilbao, dres je završio valjda kod jednog od mojih sinova u njihovoj kolekciji.

Svaki pravi nogometni šmeker, kao što sam i sam, uvijek ima neki klub koji favorizira, i u drugim ligama, tako ja u Engleskoj ligi navijan za Liverpool, u Njemačkoj za Borusiju Dortmund, u Italiji za Napoli, u Francuskoj za Olimpique Marseille, u Nizozemskoj za Ajax, u Škotskoj za Celtic, i naravno u Španjolskoj za Athletic de Bilbao.



Samo papci mogu navijat za Real ili za Barcelonu, zato sam ja eto davno, davno odabra Bilbao, bez nekog racionalnog razloga, valjda zato šta su im igrači imali čudna baskijska imena, ili zato šta su se Baski kao i mi Hrvati borili za neovisnost, ili zato šta su u klubu igrali uglavnom samo Baski, kao da u Hajduku igraju samo Dalmatinci što je nekad i bio slučaj, za razliku od danas.

I tako u tom vremenu prije interneta, prije Gaizke Mendiete, nađem se ja u Bilbau naoružan enciklopedijskim znanjem o Athleticu, te se dodatno naoružam dresom kapom i drugim rekvizitima.

Valjda sam tim Baskima bio egzotičan ka oni Japanac budistički svećenik koji navija za Hajduk,




pa smo vodili beskonačne razgovore ja na Hrvatskom oni na Baskijskom uz tu i tamo malo pomoći engleskog, o Athleticu, Baskiji, Dalmaciji, crnom vinu i ženama.

Inače u Baskiji je jučer održan skup potpore Kataloncima, koji oće organizirat referendum, jer isto ka i Baski, neće više da žive skupa sa španjolcima.

Tako smo i mi imali referendum pa su nama naši Španjolci poslali tenkove.

Ovi pravi Španjolci za sada se samo prite, još nisu upalili tenkove, nadajmo se da i neće.

Ko zna možda bi Španjolci lakše podnili brakorazvodnu parnicu da su Katalonija i Baskija lepe al sirote, zajeb je šta su obe bogate, pa se Španjolcima ne sviđa da ih odjebu, i da ostanu bez miraza koji stoljećima arče, ka Vasa Ladački po kafanama.

Zanimljivo je to sa tim razvodima među narodima, evo Englezi se oće razvest od EU, i misle da je to njiovo pravo, ali u isto vrime in se nikako ne sviđa da se Škoti i Irci oće razvest od njih, kad ovi to spomenu odma se unervoze, iako su i Škoti i Irci za razliku od Engleza domicilno stanovništvo na otoku, Englezi su za razliku od njih okupatori.

Inače od svih tih naroda sa otoka Škoti su mi najdraži, oni su britanski Dalmatinci, samo da in je pivat i zajebavat se, ni Irci mi nisu mrski oni za doručak jedu pivo, i jedni i drugi su za razliku od Engleza gostoljubivi, nimalo bahati, i nimalo agresivni.

Naša dica idu na ekskurzije u Kataloniju, i tamo idu u neki disko di puštaju cajke,



i kažu profesori da oni tu ne mogu ništa.

Šta ja znan, ja mislin da ekskurzija spada pod nastavu, i smatra se dijelom obrazovnog procesa, ako dica već oće ić na cajke, i ako se cajke uklapaju u obrazovni proces, koji kurac ih onda vode sve do Barcelone, mogu ih odvest do Lisinskog ili na dane piva u Karlovac, na Severinin koncert bilo di ili na Miroslava Ilića kod westgatea.

Ovako ić u Kataloniju, koja se oće odvojit od Španjolske i slušat tamo Daru Bubamaru i nema baš previše smisla, i za kurac mi onda uvodimo informatiku u škole, Dara sve to poništi livon sison, iz zajebancije.

- 12:55 - Komentari (35) - Isprintaj - #