Fressssssh

petak, 09.06.2017.

Dijagnoza

Ako nekoga zanima kako san, živ san još uvik

Sinoć se visokoj temperaturi i glavobolji pridružila i neugodna bol kod mokrenja.

Svima ovima koji su se odma poveselili da san dobija triper, jeben mater bezobraznu.

Jutros je Purgerica išla radit a ja san osta krmečit doma, zva san doktoricu i niko se nije javija pa san ja odlučija da radi popodne, u stvari tija san otić negdi na pola da je svakako safatan.

Međutim kad je došlo to na pola ja nisan bija u stanju ić nigdi, pa san ka pale sam na svitu čeka Purgericu da dođe s posla i vozi me kod doktorice.

U međuvremenu san ja spozna koliko obično pišanje more bit bolna operacija, obziron da mi se upalija mijur, iša san pišat sto puta i svaki put popiša tri kapi i vidija milijun zvizda.

Kad smo došli kod doktorice vidili smo da je ona radila jutros, pa san onda iša kod neke druge šta je vikala na mene, da šta san doša, ja san reka zato šta me boli.

Ona me je poslala u laboratorij, pa je ona tamo vikala na mene jer je bilo šes i po a ona u šes ipo resetira kompjutor i više ne radi, ali mi je ipak uzela krv i mokraću, i napravila nalaz za pet minuta.

Tako da van je u loboratorij najbolje ić kad više ne radi.

Onda san opet iša kod doktorice koja mi je dala antibiotik, i vikala na mene, ja san reka da neću nikad više.

Valjda će antibiotik brzo proradit a do tada ću pišat na rate, i brojit zvizde.

- 19:40 - Komentari (59) - Isprintaj - #