Fressssssh

nedjelja, 07.05.2017.

oskvrnuta čast mimija metalca



“Sjećam se tog blagog pogleda i dubokog glasa mog oca koji me podragao po glavi kao da me želi smiriti kada je odlazio u rat i rekao sve će biti u redu. Prolazile su godine, dani, prolazile su ljudske sudbine. Sudbine koje su postajali ljudi bez posla, umirovljenici bez zaštite. Tek nas je škripa guma BMW-a u 90-im godinama upozorila da je krenulo nešto krivo. Danas se ljuljaju temelji Hrvatske

mimi metalac je jedan od kultnih filmova Line Wertmüller, talijanske redateljice, inače prve žene koja je nominirana za oskara za režiju, doduše za jedan drugi film ali to na koncu nije ni važno.

Mimi je glavni lik u filmu, socijalista proleter s juga italije koji se zakači nešto s mafijom i bježi na sjever italije i tu se sve zapetljava, ali ako vas zanima pogledajte sami šta bi vam sad ja ovde triba film prepričavat, evo saću




“Mislite gospodina Bulja koji je kandidat za župana i koji ima strašno dobre reference da stvarno bude idealan čelni čovjek Splitsko-dalmatinske županije? Ja sam siguran da vape Dalmatinci da im prvi čovjek bude Miro Bulj. Probude se ujutro i žele baš da im župan bude Miro Bulj. U svakom momentu kad sam ja dolje, zovu me rođaci i kažu, daj molim te samo da Bulj bude župan.

vrhunac filma je kad se mimi ide osvetit muškarcu koji mu je povalija ženu, tako da zavodi njegovu koja je malo punija



ako ne volite talijanski film možete probati s finskim recimo, s osnovama pogledajte leningrad cowboys go america

leningrad cowboys su rock band, koji nema veze s ničim, nemaju pojma o sviranju, niti o bilo čemu, galerija su čudnih likova, kojima ništa drugo ne preostaje, nego da otiđu u ameriku, di svako more uspit

t

nakon snimanja filma band je postao toliko popularan, da je nastavio svirat i sviraju i dan danas, i imaju obožavatelje diljem cijelog svijeta evo pisma klikni

jučer se u splitu održala regata pa je domenico uslikava mlade veslačice
inače pedeset posto mladih u europi ne vjeruje u ovaj model demokracije, nije ni čudno, nismo im bog zna što ni izgradili, u situaciji kad su sve te samoprozvane elite u kurcu, oni će birat one koji su im barem zabavni, a ko zna možda si mi previše i umišljamo, možda ovaj vrhunac civilizacije i ne zaslužuje drugo nego da mu car i carica budu ivan pernar i ava karabatić

pernar i saucha su se kažu još kao djeca počeli bavit politikom, dakle znate što vam je činit, ako vam dijete počne nešto laprdat o politici, odvalite mu jednu odgojno obrazovnu i pošaljite ga na veslanje


- 10:49 - Komentari (45) - Isprintaj - #