Fressssssh

subota, 06.05.2017.

zanimljivosti


Mnogi stranci vole Hajduka, što dokazuje i današnji događaj kad je nekoliko Čeha na čelu s Vaclav Tichyem predalo papire za osnivanje DPH Češka! Tako su se pridružili tisućama članova i pokazali da Hajdučka ljubav nema granica, piše Slobodna Dalmacija.


U Split ih je danas došlo devet. Podrijetlom su iz Trutnova, mjesta 150 kilometara udaljenog od Praga. Vozili su se kombijem 14 sati kako bi podržali Hajduk sutra protiv Osijeka. Danas, odmah po dolasku, uplatili su 20 članarina i predali papire za DPH.

"U Češkoj ako skočite na javnom mjestu kad padne gol, svi vas u čudu gledaju. U Splitu se burno proživljavao svaki potez, dobro ili loše dodavanje. A kada je Caktaš zabio gol, to je bila ludnica. Svi su se grlili, ljubili, skakali. U tom trenutku sam shvatio - ja ovdje pripadam. Kad sam prvi put rekao ocu da idem tri dana u Split zbog utakmice Hajduka, odgovorio mi je: 'Ti si lud'. Isto je razmišljala i moja majka."



"Tek nakon četvrtog puta je prihvatio da sam na poseban način zavolio taj klub, koji je postao dio mog života. I znate na čemo smo sad? Moj otac Rudolf je sa mnom u Splitu i sutra ćemo zajedno sa Sjevera navijati za Hajduk protiv Osijeka! Torcida je stil života. Zapravo život", rekao je Vaclav Tichny.







neko je u nekoj studiji izračuna da se 40 % njujorčana samozadovoljava na poslu, šta oće reć da oni umisto da ka mi na poslu sviraju kurcu, drkaju

odma su se javili psiholozi i rekli da je to dobro, već za nešto

kad to sve skupa stavimo u relaciju neke stvari su jasnije, ako 40 % ljudi drka na poslu u suradnji s psiholozima, nije ni čudo šta je kod nas baš psiholog bija precjednik sabora

naš precjednik sabora, koji je inače psiholog, i valjda onda i drka na poslu, je uveja i mazohizam, u taj seks na poslu

tehnika je slijedeća, prvo malo drkeljaš, pa se suzdržavaš od pišanja po dana, i ne kraju ti ga neko metne, dakle osim mazohizma imamo tu i homoseksualnu notu, šta ja baš cool







obeća san Gurmi da ću napisat i nešto ljubavno


ljubav,

ona prava

dakle ne govorimo o kojekakvim pizdarijama, koje vi besprizorno nazivate ljubavlju

e ta

ona prava

to je prirodna sila

snažna i nezaustavljiva

beskompromisna i neumoljiva

ta prava

ne poznaje zapreke, isprike, pogodbene veznike, kondicionale

ako je iole drugačija

onda je to tek pizdarija koju vi besprizorno nazivate

ljubavlju

- 08:44 - Komentari (57) - Isprintaj - #