Fressssssh

ponedjeljak, 17.04.2017.

žaklina

kaže moj prijatelj Mahir, da mu je ove godine bilo puno lakše

nije se mora mislit ko je od nas kršćana katolik a ko pravoslavac, svima nam je moga čestitat Uskrs, a da se ne zajebe

izgleda da je to što katolički i pravoslavni Uskrs padaju na isti dan, stvorilo probleme jedimo zagovarateljima zajedničkog policentričnog jezika, pa su eto jedino takvi imali potrebu čestitati uskrs na dva jezika, pri čemu su onaj srpski dio napisali uglavnom krivo, a kod naše anči, stoičkov se isti dan i rodio i uskrsnio, što je do sada nezabilježeno u povijesti kršćanstva

ali tako to biva kad se ne služimo jezikom koji govorimo, a koji naši komšije razumiju, nego idemo filozofirat pa napravimo pizdariju

inače ove godine su se izblamirali samo oni najžešći ateisti, pokušavajuć već nekako uvridit vjernike, dobar dio onih koji su inače ateisti bio je zauzet slavljenjem svog Uskrsa, tako da ja mislin kad bi oba Uskrsa bila uvik vako isti dan da bi se broj ateista dosta smanjio

eno doli u turskoj, su turci odlučili imat sultana

obziron da smo naučili da se povijest ponavlja, za očekivat je da sultan opet krene na beč

situacija se ipak u nekoliko prominila, sultan za razliku od onog izleta od prije petsto godina, ima u beču, i dalje redon do berlina jaku petu kolonu koja će bit na njegovoj strani

peta kolona ne postoji jedino kod nas, i onda uzbrdo, u mađarskoj, češkoj, slovačkoj, i poljskoj, tako da bi to triba bit antemurale christianitatis, ali ovaj put s obadvi strane

ako je virovat povijesti ka učiteljici života, za očekivat je da će rusi zajebat srbe, ka i svaki put do sada, pa ćemo ih opet mi morat spašavat


meni je naj jači ovi naš svit šta viruje u ove dalaj lame, maitreye, hari mata hari kriške, i druge

nekima od nji je crnjak virovat u ovoga našega Boga vulgaris, zato šta ne mogu virovat u istoga Boga u kojega viruje i ona mare šta liže oltare a zla je ka kučka

pari da tamo u indiju, na himalaje, i tu pripizdinu di su izumislili tu maitreyu nema neka mare šta liže oltare, a zla je ka kučka

meni oni paru ka oni šta su nekad davno pušili lord, koji je bija sranje od duvana, ali eto tili su bit drugačiji, ili ka ovi šta sad pušu ove čačkalice

ima i oni šta in je ćaća srbin a mater hrvatica ili obrnuto, pa su oni iako in i ćaća i mater viruju u isusa, sljedbenici dalaj ljame, ili davida copperfielda

baš je ono za nevirovat koliki su ljudi debili, ka da je od prisudne važnosti, oće li nela žaklina, ćer od steve i josipe virovat u ćaćinog ili materinog isusa, ili će virovat u hari krišku, ili dalaj ljamu, ili neće virovat u nikoga

žaklina i nako uglavnom ne razumi o čemu se tu radi

za našu žaklinu vjera počinje i završava sa stihovima jelene rozge

Krojači sudbine moje
s njim me spojite da sličim na nešto
moje je srce nepopravljiva stvar
roba s greškom, roba s greškom


kao što vidimo naša žaklina u ovim stihovima pronalazi dokaz svoje nesavršenosti, i iskazuje želju da postane dostojna, a sve kako bi joj se ispunila i druga želja koja je sadržana također u stihovima jelene rozge


Gospe moja obuci mi bilo to mi dobro stoji,
pa da sa njim budem jedno tilo
učini ga mojim
molit ču te sto put ispuni mi želju
samo jednu da sam blizu njemu da je moj u svemu.


dakle možemo zaključit da je naša žaklina, takva kakva je masu pametnija od ovi new age justin belibera, jerbo se nije bavila tin fureštin pizdarijama nego je proročanske vizije našla u pjesmama jelene rozge, koja jako uviđavno ne želi dovest nikoga u zabludu pa decidirano kaže

Ne zovi me Marija
dok pjesma naša svira
davno je tu ona bila
ne zovi me Marija
jer noćas krivu biraš
al malo me još dana imaš



naša draga jelena, progovara i o lažnim prorocima i istinskim vrijednostima pa se tako referira i na ta istočnjačke mumbo jumbo pizdarije i kaže

Ja sam ti bila privjesak
sto se sija, obmana il' kopija
tvome srcu, samo bizuterija
a bila sam ti sudjena
blago meni, jos po sebi
tvoje prste osjecam


i za kraj naša jelena posebno naglašava odgovornost svakog pojedinca, da ne bi posli bilo nismo znali i zato kaže

Ma tko mi zvoni
zvoni zvoni cijeli dan
mene nema ponavljam
jer na sedmom nebu sam,
I svega ima
ima ima al bi još i još i još,
pa da sutra ne kažem
da je život bio loš
da je život bio loš

- 10:15 - Komentari (42) - Isprintaj - #