Fressssssh

subota, 08.04.2017.

Ahilovo ranjivo mjesto je bila peta

eno je umra Relja Bašić

ne virujen da će blognjuz ili ko li već prikinit zasluženi vikend odmor da stavi to na naslovnicu

Relja i nije bio baš neki naročit Jugoslaven

šta se mene tiče bio je dobar glumac, ne najbolji, niti je tko pjeva zlo ne misli, najbolji hrvatski film, barem što se mene tiče, niti mi je ta domaća kinematografija nešto

Relja Bašić, je za mene simbol Zagreba, onog što je nekad možda bio, što je mogao i trebao biti

Relja Bašić je bio jedan toliko urbani lik da ti je išao na živce, školovan, kulturan, odgojen od roditelja vrhunskih intelektualaca, takav da onog Fulira nije trebao ni glumiti

ne znam kakav je zagreb bio prije onoga rata, znam samo kroz priče, ali znam da je prije ovoga zadnjega bio urbaniji nego što je sada

bio je to grad visokih stropova, i škripavog parketa pod nogama, negdje u centru

domaće juhe s rezancima, u porculanskoj zdjeli, pohane šnicle i rizi bizi, grad u kojem smo se mi dalmoši učili ne biti tako prokleto glasni

Relja Bašić je barem za mene bio simbol onoga što je zagreb mogao i trebao biti, onog što je Hrvatska mogla i trebala biti, urbanija, civiliziranija, ne tako prokleto glasna

o svojim ulogama je rekao


- Zbog svoje urbane face uvijek sam u jugoslavenskom filmu dobivao uloge izdajica, ustaša i dvostrukih špijuna, negativaca koji su radili protiv partizana. To mi se toliko zgadilo da sam nekoliko filmova i odbio - nisam više mogao glumiti takve klišeizirane role.

na žalost glavne role su ipak igrali i igraju oni s manje urbanim facama, oni koji su glumili partizane, zbog kojig bi blognjuz ili već netko prekinuo svoj zasluženi odmor

- 09:44 - Komentari (44) - Isprintaj - #