Fressssssh

petak, 10.03.2017.

statisti



eno je neki miralem popizdija tamo u nemačku, i nasikira šes sedan ljudi

kažu izvori blisci istrazi da ima psihički poremećaj

eto baš san zahvalan, izvoriman bliskin istrazi, ja san mislija da je normalan, mislin to je uobičajeno, ono malo nasikiraš ljude, popiješ koju pivicu, i tako to

sa san zeru i zabrinut, kad švabama pukne film, pa nan vrate eura, kojoticu, miralema, blogija, ka da mi i bez nji nemamo problema

a lipo san ja govorija, za te alahu akbare, da će učinit problem, šta švabu briga šta je blogi veći švabo od njega, on će samo reć auslender raus

zato ja predlažen da mi stavimo pod hitno žicu na granicu, i da ne damo nikome iz nemačke, niti od nikud vamo, imamo mi svoji problema i bez ti povratnika

sve nešto mislin, šta bi s onon kukurikilarnon reformon, nešto se bilo uskomešalo, rada borić je štrajkala, antifašisti su nosili majice s likon i djelon onog jokića, dernečilo se na trgu, broj prosvjednika na trgu je iz dana u dan rasta ka broj jasenovački žrtava i onda ništa, izijo vuk magare

e moji antifašisti da smo mi tako rušili vašu nikad prežaljenu, još bi ona stala ponosito, kano klisurina

u stvari mene još više muči zašto partizani dok su bili četri godine na vlasti, nisu uveli tu kukurikularnu reformu, ili prominili ugovore s crkvon, ili donili novi zakon o pobačaju, ili zabranili za dom spremni

bit će iz istog onog razloga zašto sad domoljubi, neće zločinca maknit s ulica i trgova, niti će provest kukurikularni reformu, niti će uvest red u poslovanje udruga, ni ništa

tu mora bit da su neki viši ciljevi šta i obični statisti ne razumiju

ja mislin da je ovi šta je nasikira švabe sigurno pasionirani čitatelj indexhaera, kažu da je s prostora bivše jugoslavije, a na indexhaeru jugoslavija je još uvijek živa, tamo se ti psihopate okupljaju, čitaju komentiraju, i onda tako psihopatologizirani od strane studenata koji pišu za utajitelja poreza, izađu vani uzmu sikiru i eto ti belaja

u ujedinjenim arapskin emiratin, koji neće da primaju alahu akbare, uapsilo je neku južnoafrikanku i nekog ukrajinca, zato šta su prakticirali izvanbračni seks, kao dokaz prakticiranja tog izvanbračnog seksa navodi se trudnoća južnoafrikanke, i sad in priti višegodišnja zatvorska kazna, eto jel sad jasno zašto oni neće da primu alahu akbare, ko bi tu stoku natira da se izvanbračno ne .......


kažu da ljudi kako stare postaju sve više zli, čini li se vama tako, mislite li da su recimo stariji blogeri više zli nego oni mlađi :))


- 09:50 - Komentari (38) - Isprintaj - #