Fressssssh

utorak, 07.03.2017.

držte lopova

ajmo u daleku prošlost

prije četrespet godina, kad san ja bija mali pijonir, moja susida, ajmo je zvat mare, je radila ka čistačica u ambulanti, ilitiga balanti kako je ona to govorila

mare je bila faca, svaki dan je donosila doma vrićice, s čokoladon, bajaderama, kavon, konjakon, i slično, jerbo je ako ti je tribalo priko reda ić u balantu, šifra je bila javi se mari

moja druga susida, ajmo je zvat duška, je radila u socijalističkon gigantu jugoplastici, šivala je adidaske koje je jugoplastika radila po licenci, duška je bila faca, jer ako su ti tribale adidaske za dite,šifra je bila javi se duški, duška bi sakrila i iznila adidaske priko porte

moj susid, ajmo ga zvat ante, je bija poslovođa u samoposlugu, ante je bija faca, jer kad je bila nestašica kave, ante je nabavlja kavu, i na crno je prodava po duplo većon cijeni, nego šta je koštala ona koje nije bilo

moj susid ajmo ga zvat frane, frane je bija faca jer kad bi ti progorija auspuh, šifra je bila javi se frani, frane bi priko žice iznija tablu inoksa, i zavarija ti auspuh, elektrodama koje je isto iznija iz škvera

moj susid, ajmo ga zvat aco je bija faca, aco je radija ka nadzorni inžinjer na građevini, aco je napravija šta sebi šta rodbini jedno dvaes kuća s materijalon sa gradilišta, šifra je bila javi se aci aco bi zažmirija i ne bi vidija mikser betona, ni oni koji je iša njemu ni oni koji je iša nekome drugoma


ajmo u malo bližu prošlost

prije tries godina, kad san ja bija student, moj prijatelj, ajmo ga zvat dinko, je u jednom gradu je prinosija podatke u poreznoj, sa kartica u kompjutor, dinko je na raznorazne intervencije posušija puste dugove poreza, u kompjuter je upisa manje brojeve, a kartice su završile u stari papir

moj prijatelj ratko, je bija faca, radija je u hotel na recepciju, ako su ti tribale devize, šifra je bila javi se ratku za deset posto provizije dobija bi devize, jedne godine je bija u inventurnoj komisiji, koja je ustanovila da u hotelu fali pedeset televizija, kupile su se nove

moj prijatelj krešo, je bija faca, krešo je bija konobar, svaki dan bi kupija kutiju čaja, skuva bi dvaes čajova i novce uzeja sebi, onda je poslin počeja u djutiću kupovat viski, pa bi uzeja novce sebi, krešo je napravija kuću na tri kata, i još jednu manju jer bi od litre kole uz pomoć leda napravija deset kola od dva deci

ajmo u još malo bližu prošlost

prije dvaes godina, kad san ja bija poduzetnik, moj poznanik ajmo ga zvat mate, je bija politički aktivan, visoko pozicijoniran u jednu partiju, usput je ima eksport import svašta firmu, pa je izvozija papire od robe u bosnu, roba je ostajala vamo, pa mate nije mora plaćat ni carinu ni porez, robu je prodava na crno, i od ti novaca kupija po države, posta je ugledan poduzetnik

ajmo u još malo bližu prošlost

prije deset godina moj poznanik, ajmo i njega zvat ante, ante je bija faca, priko veze je posta invalid, pitiespijovac, upisa se u partiju, posta član uprave, za svaki posa je uzeja deset dvaes posto provizije, kad su ga uvatili reka je da mu je sve naredija šef druge partije, i posta pokajnik

moj prijatelj ajmo ga zvat ivica, ivica je bija faca, radija je u jednu državnu agenciju, svojin radnicima je naredija da potpisuju svašata, dilija je lovu sa ekipon, živija na visokoj nozi, surađiva sa svin partijama, pra je lovu priko putni naloga, student servisa, lažni studija, kad su ga zvali u uskok reka je da nema pojma o ničemu, da on nije nigdi ništa potpisa

ajmo u vrime sadašnje

neko u vladi je ukra lovu priko dnevnica, a neka ženska je ukrala dvi fete salame

živimo u zemlji u kojoj svi kradu, barenko otkad se ja sićan

niko nikad osim ove šta je ukrala dvi fete salame zbog te krađe nije najeba

a ja bi baš volija da živin u zemlji u kojoj će svak ko bilo šta ukrade, pa makar to bila i jedna feta salame najebe

- 20:13 - Komentari (12) - Isprintaj - #