Fressssssh

ponedjeljak, 06.03.2017.

riblja juva



kad san bija na privremeni rad u nemačku, onda mi je stipe, kuvar koji je bija najboji meštar od roštilja kojeg san ja vidija, a nije da i nisan vidija, reka da je najteže skuvat dobru juvu

ja san mislija da se stipe za..., ovaj šali, a sad sve više mislin daje bija u pravu

najteže je dobro napravit one stvari šta i svi činu i mislu da i znaju napravit

tu definitivno spadaju seks, jubav, to su dvi jako različite stvari, a i juva

u tu kategoriju ide i čaj, ali neda mi se sad laprdat o čaju,pa ćemo ostat na juvi

naše matere, nisu radile, bar moja nije, nego su kuvale

juva se nije kuvala ka danas, kad i muški i ženske otiđu kod mesara, ili nedaj bože u konzum i kažu daj mi nešto za juvu

koliko se ovi moderni svit razumi u kuvanje, oni tamo bi in moga dat i stare postole, oni bi i nji skuvali, otvorili bi onu kulinariku, bacili postole u lonac i kuvali

prvo šta radu je da uzmu komad junetine, i kažu da kuvaju goveđu juhu, je baš, ahaaaaa

da in čovik kaže da moraju za juhu uzet lipi štrakul, oni bi mislili da je to neka aplikacija za mobitel nešto za mećat slike ili tako nešto

kad bi in reka da kupu bokun mulama, mislili bi da je to izbjeglica iz sirije, ili već odnekud

najvolu kuvat juvu od mišića ili o plećke, nedaj bože da ima kosti, kost se ionako nemore ist, virujen da neki i od šnicela skuvaju juvu

mislu da se juva more skuvat za po ure

one matere šta nisu radile, nego kuvale i odgajale dicu, bi se ujutro digle, skuvale kavu čekale susidu da dođe, posrkale kavu i zeru proćakulale, a onda bi ošle svaka svojin puten kuvat

u osan uri ujutro bi se stavila kuvat juva, da bude gotova do tri ure kad će čovik doć s posla

kapula bi se pririzala po pola i na ploču o špahera, zeru zapekla

to više niko ne čini, mislu da će dobit rak od toga

onda bi se juva kuvala, i kuvala, i kuvala, dok se ne zamuti, i onda dok se posli jedno dvi ipo ure ne počne bistrit

e to je bila juva, i lešada sa par zrna krupne soli

najviše me nasikiraju oni šta kažu da kuvaju riblju juvu

šta je to

to ne postoji

juva more bit o mola, za malu dicu i stari svit, more bit o cipla onog čistog, ne onoga govnara, more bit o špara, i o šampjera, o glave o grdobine, o kirnje, o škarpine, o škrpuna, o šampjera, o ribe s kamena, samo nemore bit riblja juva

zato ja oden na peškariju, kupin ribu, i znan o čega juvu iden, neće mene niko zaje..., ovaj zafrkavat


- 09:46 - Komentari (51) - Isprintaj - #