Fressssssh

petak, 10.02.2017.

dan deseti di su pare



danas je isprid ministarstva obrane bija štrajk
četri feminizirana štrajkača su se borila protiv vojnog roka
moran priznat da san razočaran ka čovek, drug i starešina
ni jedan jedini antifašista s bloghaera nije bija štrajkat, nikad se mi vako nećemo izvuć iz ovog klerofašističkog gliba, ispada da ste vi go kurac od antifašista, sramotite uspomenu na one na koje se pozivate
nikakvi ste vi antifašisti, vi ste alternativna činjenica, onlajn heroji

na ovon bloghaeru se njeguje netolerancija, evo recimo V i Tigi se odnosu netolerantno prema meni i ne daju mi da pišen o seksu

zato ću ja danas pisat o homoseksuvalnoj ljubavi, pa ako budu šta pizdili ja ću zvat antifašiste da me branu
već vidin kako će V i Tigi bit proglašeni homofobnin paron godine
Annaboni ka istaknuta intelektualka će in uručit vrčine, ka mrziteljin godine

ton prigodon ćemo imat vatromet linkani tekstova, ive anića, tahira jarića von biskich denhauera, vedrane rudan, ante tomića, i bore dežulovića

održat če se i prigodni glazbeni program pivat će ida prester, a let tri će iz guzice ispaljivat čepove na kojima će bit zastave izvađene iz pizde glumica u frljićevin predstavama

zapis će bit o mladom nježnom, izrazito feminiziranom muškarcu, zovimo ga Tomislav, koji završi u zatvoru i tamo upozna čari muške ljubavi

najpotresnija scena će bit scena silovanja, kad smrdljivi muškarac s tetoviranin tonsonovin mačon na podlaktici nasilno obljubi mladog izrazito feminiziranog Tomislava, i onda ga onako skutrenog na prljavoj zatvorskoj strunjači šaptom upita di su pare

iden sad u neki avc iden vidit da mi daju zeru kuna da snimin film

- 14:58 - Komentari (15) - Isprintaj - #