Fressssssh

petak, 27.01.2017.

dan dvajssedmi o ravnopravnosti spolova



radim ja jučer nešto, e šta se smijete i ja nekad radim, a tamo negdi isprid mene radi televizija, ne televizor, on radi u vas, u nas radi televizija

na televiziju sjednica sabora, dva mlatimudana se raspravljaju o ravnopravnosti spolova, kukaju nad ženskin pravin

mislin i inače bi bila sprdačina da dva mlatimudana izražavaju svoju zabrinutost za žene, ali kad je jedan od mlatimudana bivši ministar varga, kojemu su osim skijanja na račun građana, vulgarno skupih ureda, ono po čemu će ga se pamtit, seksističke izjave na račun medicinski sestara

ja bi odma uveja apsolutnu ravnopravnost, sramotno je da se žene dilu od muški

odma triba ukinit podjele

evo recimo u sportu, triba sve izmišat, tako da muški i ženske skupa trču, skaču, bacaju diskove, sve redon

mogli bi muški i ženske skupa igrat vaterpolo, i košarku recimo

ovo sad je segregacija, kako će ikad neka ženska pritrčat bolta, ako jon ne damo priliku da trče šnjin

najgore je u šahu, tamo ne triba neka snaga, nego pamet, i sad meni neko oće reć da su ženske glupe, ili šta, zašto se u šahu dilu muški i ženske, biće se neko boji da neka ženska ne bi žgincala mozak

evo recimo kod frizeraja je to pošteno, ne dilu se skupa se takmiču, i sasvim je slučajno da su najpoznatiji petnajst frizera u povijesti svi muški

eto i kuvanje, šta bi ka tribalo bit ženski posa, svi najbolji kuvari su muški

recimo i to šivanje robe, to je isto ženski posa, ali tu nema diskriminacije, pa imamo armanija, valentina, dijora, gućija, doće baganu, iv slorena, langerfelda, neki od nji su se čak skoro pritvorili u ženske, mislin seksaju se s muškin

dakle ta diskriminacija je grozna, odakle nekome pravo da ženskin uskrati mogućnost da dokažu da su muški u svemu bolji od njih

vako jadnin ženskin ostaje oni zadnji, uvik jedan te isti argument, da one mogu rodit, a muški ne mogu

da se mene pita ja bi ukinija tu ravnopravnost odma, to je budalasta izmišljotina besposleni nadrkani babuskara s viškon muški hormona, ženama triba dat apsolutno sva prava u skladu s njihovim željama sposobnostima i mogućnostima, svako inzistiranje da budu ravnopravne s muškarcima je totalno promašeno, i dovelo je do toga da moje prijateljice na emancipiranom zapadu rade ko konji, i dokazuju se, a njihovi muškarci sviraju kurcu

nešto je jebiga ošlo ukrivo, moja žena radi ono šta može, i ono šta želi, sve ostalo napravim ja i nismo ravnopravni, ja jon sad kad je ladno i sve zaleđeno ne dozvoljavan da otiđe do trafike po cigarete



šta vi mislite

moremo li postić da žena ostvari sva prava ne pokušavajuć bit muško

zašto se volovima meće jaram a krave muzu a ne obrnuto

današnja nagrada je godišnje članstvo u organizaciji BABE, i večera sa ženon od ministra lalovca

- 08:05 - Komentari (39) - Isprintaj - #