Fressssssh

subota, 07.01.2017.

dan sedmi geni kameni



jebate je ladno, iša san u pekaru, jedva san upalija auto, da nisan vratija bi se doma, ko bi oda ti dvista metara

srića pa san na vrime uteka odozdala, kaže mi mali da je puvalo stoosandeset kilometri na uru, jebate šta bi se doli smrza da san mora ić u pekaru

eto srića šta je ti vitar napa nas a ne ameriku, tamo bi sorilo gradove, bilo bi dvista mrtvi i tako, vako kad naš čovik saziđe kuću more puvat koliko oće

moran pofalit ateiste i antifašiste, pravo su se kultivizirali, ništa ne dreču da in smeta ovi pravoslavni božić, ka da in je neko apaurin u kavu stavija, vidin ja da i oni mogu bit tolerantni prema božiću, neko zloban bi reka da mogu prema onom koji im paše, a ja ću reć da će to naše antifice demantirat kad bude dogodine katolički božić, a ja ću in svakako stavit ovi post u reprizu da ne zaboravu, kako mogu bit tolerantni

eto su naši sugrađani pravoslavne viroispovisti dočekali da se i njihov stoičkov rodi, lipo, neka, tako i triba, pa su in ovi naši glavonje ošli kod Pupija tamo čestitat, pa je onda drža govor neki četnik šta se doša pritit, da će i on svim sredstvima branit, odma san protrnija, bilo mi ža ti naši slavljenika, jebiga uvik kad i oni branu, ti naši sugrađani najebu, antifašisti nisu ništa govorili da ne kvaru svečanost božića

onda su neki likovi osnovali hrvatsku pravoslavnu crkvu, pa su imali miting isprid srpske pravoslavne crkva, koja je isto hrvatska, jerbo je u zagrebu, pa su nešto govorili protiv srba, iz čega se dalo zaključit da ti baš nisu došli slavit božić, antifašisti su se iznervirali jer za razliku od četnika ustaše su in neprihvatljivi

nije to najgore šta se osnovalo, osnova se i sindikat u esdepeju, jerbo in je veliki vođa Zoka pošteni spizdija svu lovu, na onog amerikanca, šta mu je radija epp, i sad se u sindikat upisala glasnogovornica, koja isto čita ovi naš blog, po službenoj dužnosti, a i pisala je nešto samo nije bilo zapaženo, jebiga znate kako to ide s antifama, samo dreču bez veze i niko i ne jebe, osim uredništva koje i lipi na naslovnicu, čudi me da i otu danicu nisu odma prilipetali na naslovnicu, biće in se nije javila, nije znala lozinku

tako je glasnogovornica ušla u sindikat a onda jon je ona druga neka željka, šta je prije bila značajna, jebala mater, valjda da opet postane značajna

jebate baš je ladno, najbolje bi bilo da se more nekako uključit da je uvik proliće, i to brez kiše, ili da pada samo po noći, vako zimi se smrzneš ka pizda, a liti crkavaš od vrućine i oni maniti furešti

kolinda je ošla u ameriku, šta je puno nji iznerviralo, posebno našu kolegicu Annaboni, njon je gore kad vidi kolindu nego šta jon je bilo kad je umrla palma

neko je pita za Lion Queen, ona isto raspizdi Annaboni ka i kolinda, Lion je dobro, sve ostalo će van ona sama reć kad se vrati

fali mi dražen, i Lillianke koja se isto pobrisala, jebate pola onih šta su mi dragi je otišlo a ovi antifašisti nikako da odjebu, isti su ka miralem, jednako pametni i lipi

Šta smo još radili na blogu, imali smo anketu za blogera godine, ali ga kolko ja znan nismo izabrali, pa smo imali anketu di smo ustanovili da miralem nije normalan, pa sad opet imamo neku anketu iz koje se vidi da dosta njih nije normalno.

kupus je napisa dirljiv post o ljubavi i janjetini, pa san ja mora objašnjavat Purgerici, i zakunit se da volin više nju od janjetine

utvrdili smo da smo kupus, domenico, ja i Mela, rodijaci, uglavnom sve po starom

jebate je ladno


- 08:38 - Komentari (29) - Isprintaj - #