Fressssssh

petak, 06.01.2017.

dan šesti zeko i potočić



Naš tajni emajl nakon jučerašnjih potresnih svjedočanstava, a pogotovo priznanja koja su uslijedila poslije njih, zatrpan je emajlovima blogerica koje nam šalju priče o tome kako se sudbina poigrala s njima.

Tako imamo emajl od blogerice koja kaže, bila san u vezi s blogerom, i ostavila sam ga, nisam ga više htjela, i sve je bilo u redu dok on nije našao drugu, i dalje ga ne želim, sretna sam bez njega, ali ne mogu podnijeti da ima drugu.

Draga blogerico, ne možemo ti pomoć osim da ti kažemo da nisi jedina, dosta ženski a i neki muški s viškom ženski hormona se ponaša tako nenormalno, predlažemo egzorcizam.

Jučer je pada snig, oni znanstveniki tvrdu da je svaka pahulja različita, da nemaju dvi iste, ja mislin da oni lažu, otkud oni znaju da jučer u Kopenhagen, nije pala ista pahuljica ka i na moj auto, koji je tribalo čistit od sniga, šta me nije baš oduševilo, bolje bi bilo da su ti znanstveniki izumislili auto šta se sam čisti, nego šta pričaju pizdarije o pahuljama.

Zajebano je misto ovi bloghaer, ovde nije lako ni bit lud, konkurencija je nesmiljena, ova siječanjska postblagdanska depresija i ostali oblici manitizma vataju puni zamah, ne zna se ko je od koga luđi.

kažu stručnjaki da je ovi misec, misec ljubavni brodoloma, tako da je najbolje da vi koji ste zaljubljeni i koje neko voli ne putujete brodon, vi antifašisti se ne morate brinit vas niko ne voli

kažu i da je ovi ponediljak koji dolazi najizgledniji dan da vas privari žena, na žalost ništa ne piše da ćete je se riješit, nego samo da će vas kurbetina privarit, zato ako u ponediljak reče da ide s prijateljicon na kavu recite jon da jebete mater i njon i prijateljici i kavi

obziron da je ovo cili neki znanstveni post, pazite na sebe, i uzimajte terapiju redovno ;)))

- 09:30 - Komentari (32) - Isprintaj - #