Fressssssh

utorak, 27.12.2016.

Moj Ivane....

na današnji dan se rodija moj stariji sin, zato se zove Hrvoje

doduše svi su tili da se zove Ivan, kad se već rodija na Svetog Ivana, ali ja san davno prije odlučija da će se zvat Hrvoje i gotovo, jebate dobro rodija se na Svetog Ivana, more Ivan je lipo ime, evo Tigi mi je svidok, ali šta da se rodija na Svetog Anselma, biće se onda triba zvat Anselmo, da ga dica zajebaju

rodija se prije rata kad to iz nekog razloga i nije baš bilo popularno ime, šta je bilo vrlo praktično jerbo kad bi ja dreknija Hrvoje, nije se odazivalo četvero dice nego samo moj mali

nisan nikad razumija žene, šta dici daju čudna imena, mislin ne neobična, ka recimo Mayday, nego ono imena šta i ljudi daju pasin, pa ti se ćer zove Rea isto ka i kuja od susida, ljudi pasin obično daju imena od pasa, osim ako nisu pjesnički raspoloženi ka Shadow pa pasu daju ime Maša, Maša mi je doduše više ime za medvida i to onog malog, veliki medvid se ne bi moga zvat Maša, nego Brundo

neka imena su dobra dok su dica mala, ali šta kad dica narestu i ostaru, zamisli da ti se did i baba zovu Rea i Noa, did Noa i baba Rea, jebate sva dica u vrtiću bi ti se rugala

zato bi tribalo ženskin zabranit da daju imana dici, jerbo ni jedan normalan muškarac ne bi ditetu da ime Rea ili Noa, ne bi ni pasu, pasu bi da ime Šarko, muškarci su za razliku od žena odgovorni roditelji i oni ne daju dici imena iz kućni ljubimaca, jerbo ne želu da i druga dica zajebaju

tako da ženskin triba oduzet to pravo u cilju zaštite prava dice na normalno ditinjstvo

moš mislit kako je sadašnjin didovin šta su in manite ćeri ili neviste ditetu dali ime od pasa, pa kad did u parku vikne Reaaaa, nikad ne zna oće li mu dotrčat unuka ili susidova labradorica

šta san ono tija u stvari reć, aha sitija san se

ja nisan zna koji će se dan rodit moj stariji pa san unaprid odlučija da će se zvat Hrvoje, jerbo moga se rodit i na Svetog Celestina, a moje dite se ne bi moglo zvat Celestin ni pod razno

zato se zove Hrvoje, i danas mu je rođendan

bilo je zajebano vrime kad se rodija, bila je kriza, uvik je neka kriza, ja san radija sezonski, mater mu nije imala posla, bili smo mladi, nismo imali stan, stariji i pametniji su nan govorili da bi bilo možda najbolje da ga pobacimo, govorili su bit će još dice

Hrvoje je danas svoj čovik, ima kafić, i stan, i krasnu ženu, i već sada zna kako će mu se dite zvat kad se rodi, bez obzira koji datum bude


e i danas mu je rođendan, ili san to već reka

- 00:10 - Komentari (29) - Isprintaj - #