Fressssssh

četvrtak, 08.12.2016.

vratit će se oni



el dijabliću, nu me šta san lipa, cvrkutala je sarah be, i napravila nešto šta je neodoljivo podsjećalo na trostruki aksl

jebate, onako lino ka da mu se neda, reka je kupus, sad bi milka babović rekla, sarah be je upravo izvela trostruki aksl, za gledatelje koji nemaju televizije u boji, sarah be ima cipele od ripsa u boji šampanjca, opravicu blijedonarančastu, s obrubom boje leda, i lak na noktima boje jadranskog koralja

tigija je za to vrime žena odvela na more, žena mu je puno pametnija od njega i navija za hajduk, tamo je sinja nekoglika šta se popeja na top, kad je doša bliže ubra je da je to u stvari geomir, zvani geo, jerbo se nikome ne da lomit jezik sutin geomiron

ludonjo šta si ti zajašija taj top, biće si tija i ti jedan put imat nešto veliko među nogan

tigi šta si se ti uspizdija, ti ka kršćanin ne bi smija pričat o stvarin među nogama, osim toga oli nisi čuja da će doć vanzemaljci pa će bit smak svita, e neće geo otić a da barenko trojicu ne pripade s ovin topon

neće doć, potira i je el dijablo, pokaza in je sliku antifašista

je znan, ali odmak je rekla da će se oni vratit

odakle ona zna, nije ona ane da sve zna, ajde silazi s tog topa, vidit će te neko, a još gore je šta će vidit mene s tobon

V se lagano triznila od onog limoncela, ajme pari da mi je roj bumbara u glavi, još me napadaju ova pitanja o istini, smislu postojanja, ajme di mi je ona zadnja boca

euro je srija domenica

di si euro ajmo na prasetinu tamo kod dražena i gurmanke

neću ja blizu tebe, vidija san ja šta si učinija s dolorima, moga bi ti tako manit počet palit i eure, a onda san najeba

di ćeš onda, šta si se tako zajapurija

tražin nekog lipšeg od mene

neš ti problema, nać lipšeg od tebe, a šta će ti

a obeća san da ću jebat svakog lipšeg od mene, pa bi tija ispunit obećanje

aha, aj ti lipo, eno su ti tamo geo i tigi, a i el dijablo je malo niže, ja gren tražit koju blogericu, koja nije čula da su vanzemaljci pobigli, pa ću jon ako bude sriće pokazat plafon, ono znaš prije smaka svita

svitu di je blogi, vika je barti, triba bi mu nešto rastumačit

nema ga, otiša je, osniva sa miralemom, kojoticon, i blognjuzom, dijaspora band aid, a fresh in piše pismu, nešto ka teško li je rode u tuđini, reka je kupus

a ko će pivat

mačak od kojotice, on jedini ima sluha, ovi četvoro će bit baletna grupa šljokice


- 20:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #