Fressssssh

subota, 24.09.2016.

Soko ga nije volio


Za sve je kriv retrogradni Merkur, jeba mu pas mater.

Taman je Brad tija zidat kuću trokatnicu u Zablaću, čovik tija bit susid El dijablu, šetat ulican po kojin je još ka mala u veštici o popelina skakutala Annaboni, moć vidit Kaparoculicu kako pije kavu, teke proćakulat sa Lou Salome, i sve te lipe stvari.

Sve je išlo kako bog zapovida a onda se umiša đavliji Merkur, i Anđa Bradova je popizdila, prijavila čovika efbiaju, jebate šta ti je država malo se izdernjačiš na dite i odma efbiaj ti skoči na glavu.

Da je Brad zna u koja govna će se uvalit, bija bi samo žensku dicu kupova, ono 3 za10, ka Wody Alen, i pričeka da zeru narastu pa i je moga i zaskočit.

Vako ko zna šta će bit, a moga je Brad jerbo je stalno napušen odigrat veliku ulogu u našin životin, moga je recimo pridvodit štrajk na filozofskon.

Vidin da su neki moju inicijativu da Tigija pribacimo na cool listu i tako ga se riješimo, jer je obeća da će pristat pisat kad se to dogodi, izazvala neke nesporazume.

Meni inače simpatična blogerica, koju cijenim zbog nekonfliknosti umjerenosti i optimizma, je razumila da ja prigovaran zbog njenog pribacivanja na cool listu.

Zato ja evo javno kažen da mi to nije bilo ni na kraj pameti, te da kolegica RJŽ, apsolutno zaslužuje svoje mjesto na toj listi.

Inače ja u stvari te liste kao ni većinu toga ovdi ne doživljavan pretjerano ozbiljno, samo ih tu i tamo izvučem kad se blog malo uspava jer je to tema koja uvik uzburka duhove.

To naravno ne umanjuje činjenicu da je tigi ka vridan član našog kolektiva, diskriminiran od strane skojevaca.

Kaparoculica je odlučila ubit onu razmaženu i svadljivu Merlinku, pa svi, a naročito El dijablo moremo odahnuti.

Neka dica ispunjavaju spomenar tu po blogu, i meni je to baš super mi stariji smo dopizdili i bogu i čoviku sa svojin frustracijan.

Evo Tigiju niko ne viruje da je bija pijonir, nemore ograničeni ljudski um percinpirat da se slatki mali pijoniri pritvoru u take protuhe ka šta su Tigi i Blogi, neke druge da i ne spominjen.

Jebate di to, u kojen trenu, se male slatke curice pritvoru u ove velike oštrokonđe, a pijoniri u skojovce, šta pođe ukrivo.

Garant ti retrogradni Merkur nešto sjebe, ja ne vidin druge solucije.

- 11:59 - Komentari (14) - Isprintaj - #