Fressssssh

petak, 26.08.2016.

Evo Zoke, evo dana

Mislija san bija pisat o bijedi antifašista šta sad muče ka pizde posli predstave one budaletine Zoke, ali neda mi se ispast će da mrzin sve koji činu tu antifašističku koaliciju, znači salonske četnike, urbane jugoslavene, prikrivene homoseksualce, i šupke, a nisan ja ne mrzin nikoga, mržnja zahtjeva prikoviše aktivističkog pristupa za moj dalmatinski mentalitet, meni su dotični samo predmet sprdnje, ništa drugo.

Jučer je bila fešta, janjetina je bila par ekselans, šta bi reka Izet Fazlinović, vino misno, a bilo je i pisme, navečer je klapa Maslina imala koncert, i bili su standardno dobri, jedino je u publiku bila neka šta je revala, pa san je tija zadavit.

Mogli bi i mi na blog osnovat klapu i to mišovitu, evo recimo Kupus i Annaboni bi mogli, obziron da su obadva iz Splita otpivat nešto ka Dolly Parton i Kenny Rogers, samo na klapski mot, ako me razumite.

Purgerica je znala samo četri pisme, pa smo zaključili da je nužna edukacija, i krećemo sa opuson Mate Miše Kovača, jer da bi gradija niko znanje temelji moraju bit solidni a diš solidniji od Miše.

Kad bolje promislin mi bi iz Dalmacije u svit tribali pušćat samo pivače, pivačice nas samo sramotu te Ševerine, Rozge i Lidije Bačić, tuke sa sisan, i guzican. Misliće pošten svit da su sve take, a nisu evo pitajte Annaboni.

Sad san na plaži i vruće mi je i iden pit kavu, i pensat di ću na obid.

- 11:35 - Komentari (20) - Isprintaj - #