Fressssssh

srijeda, 24.08.2016.

Đes ba naslov

Išli smo ća iz Dubrovnika
, Purgerica je popila dvaes kava sa šlagon
Meni je odma kad san doša doli skočija tlak, iznajmili su mi kuću nekin Ukrajijcin za iljadu dvista euri na dan pa san iša u hotel, onda san bija slikat palmu u svoj vrt, da Annaboni vidi šta je palma, pa se neki lik bunija nešto, onda san ja njemu jeba mater rusku, pa je on vika njet Rus, njet Rus, zamalo san ga opandrčija. Da nije bilo Purgerice bija bi ga udavija u fontani, jebate ti turisti stvarno sebi uzimaju svašta za pravo.

Sinoć san sta u Neum, kupit cigare, onda san ulija i gorivo, biće da me Neumčad zajebala, jerbo mi je oko Splita počelo nešto svitlit i auto nije tija ić, ko zna kakvo gorivo livaju ercegovci.

A i ovi novi auti, svaki kurac in smeta, odma uključu neki sigurnosni rad i neda priko stodvaes, jebate pari da san parkiran kad vozin stodvaes.

Poslin moran kod meštra nekoga, i već san nervozan od toga, odma će mi prikopčat auto na oni ekage za auta, prija si vozija auto meštru, a sad ga voziš kompjutoru.

Blaženi Fićo triba si imat kacavidu i bokun žice i mogai si generalku napravit, Fićo i Tomos 4 su jedine dvi stvari šta su u Jugoslaviju valjale, i Obodinovi frižideri, oni šta još radu jer se na njiman nema šta pokvarit.

Sutra je fešta bit će janjetine, one dijetalne, bit će posli i pisme i svega šta uz feštu ide.

Gledan nako usput dnevna događanja, pa bi volija da moji dragi kolege blogeri antifašističke provenijencije na trenutak zatvoru oči i zamislu da je neko drugi a ne oni ludi Neron Zoka izgovorija ono šta je on izgovorija, baš me zanima šta bi rekli, recimo da je to reka Tepeš, Ćorić ili neki drugi vrtni patuljak, mislin to je nako nekako ista retorika, zar ne :)))

- 23:24 - Komentari (14) - Isprintaj - #