Fressssssh

srijeda, 10.08.2016.

Olimpijada

Šteta šta nema na olimpijadu disciplina kukanje.

Najbolje bi bilo kad bi kukanje bilo grana atletike, ono kukanje u dalj, kukanje u vis, kukanje s preponama, kukanje na 100, 200, 400, 800, metara, i ka kraljevska disciplina maraton u kukanju.

Moglo bi kukanje bit razdiljeno i ka borilačka vještina, ono kukanje do 59 kila, kukanje do 69 kila i tako redon do super teške.

Jebate kad bi to kukanje tako bilo na olimpijadu mi bi osvojili više medalja nego dvi miljarde Kineza.

Otkad ja znan zase uvik se kuka, prvo su kukali Hrvati jer in nije valjala Juga, sad kukaju Jugoslaveni jer in ne valja Hrvatska.

Žene kukaju uvik, i to uglavnon zato šta su muškarci, muškarci, a neritko i šta muškarci nisu muškarci.

Oni šta su kupili stanove kukaju zato šta su i kupili, oni šta nisu zato šta nisu.

Oni šta su mislili da su najpametniji na svitu kad su dizali kredite u švicarcin, kukaju zato šta su digli kreditin u švicarcin.

Stari kukaju zato šta su stari, a mladi zato šta su mladi.

Tako bi mi mogli imat i mješovite ekipe u kukanju, muško ženske, seniorsko juniorske, a mogli bi činit i štafete, četri puta sto kukanja, dva puta livo, i dva puta desno.

Zato mene ljuti kad cili svit misli da smo mi neradnici, mater in jeben brezosjećajnu, pari da je nama lako kukat.







- 21:12 - Komentari (11) - Isprintaj - #