Fressssssh

ponedjeljak, 01.08.2016.

blind date






da mi je samo jednom ući u glavu ovog šaljivdžije što upravlja sa svime

ne bi ga pitao zašto dopušta sve ovo zlo koje se događa, unaprijed znam da mi se odgovor ne bi svidio

više bi me zanimalo što mu je na umu kada nam organizira susrete

kad malo promislim šanse da se susretnem s ljudima koji su mi obilježili život, bile su jebeno minimalne,tako da se šaljivdžija morao dobro potrudit da organizira te susrete

i ne znam što mu je trebala sva ta zajebancija, što je organizirao te blind dateove, kad već nije imao ozbiljnih namjera

kažu život je putovanje, i moraš malo krivudat dok dođeš do cilja

samo jebiga nekima je cilj naštelio odma na početku, da ne troše noge valjda, neki su se nahodali, a neki će čini mi se i umrijeti hodajuć

prije dvije godine, otprilike u ovo doba mi se život raspadao, pucao sam po šavovima, povrijeđivao ljude oko sebe,i najviše sam sebe, očajnički tražio slamku spasa, i vjerovatno vas ovdje zabavljao u već nekoj od svojih faza

ovdje je bilo otprilike sve kao i sada, dežurna ekipa je bila zauzeta njegovanjem svog lika i djela, a onih nekoliko dobrih duša od kojih neki više i nisu ovdje, su nekako spontano bez pitanja pomagali malom meni da preživim dan po dan, i zbog toga sam im zauvijek zahvalan

zanimljivo te iste ćete rijetko susresti u komentarima po blogu, osim kad nekome zatreba pomoć, onda se javljaju daju podršku hrabre, onako iskreno a ne samo da ih se vidi, ostaju uz potrebite i kad posvudušama dopizde, i onda kad više nisu potrebni vrate se u svoju anonimnost

zapravo je lijepo da i ovdje na ovom kaotičnom mjestu postoji to bratstvo dobrih ljudi, tako različitih i tako istih u želji i spremnosti da daju ono najviše što imaju, toplu riječ i komad vlastite duše

ako se pitate o kome ja to pričam, nije ni važno, ako ne znate nećete nikad ni znati, znači da ste zaslijepljeni lažnim svjetlima blogopopularnosti

da već su prošle dvije godine, ponekad ni sam ne mogu povjerovati, da vrijeme tako brzo prolazi, i nemam vam ništa više za reći osim vama kojima je iz bilo kojeg razloga teško, znajte da čak i ovdje postoje anđeli, ljudi kojima je stalo, koji će uz vas ostati do kraja, i zajedno s vama dobiti bitku ma kako teška bila, samo ako im dopustite, ako ih prepoznate među svim ovim lažnim prorocima ovdje

imajte vjere, anđeli dolaze onda kad je noć najtamnija, ja sam si jednog čak i zadržao





- 13:54 - Komentari (24) - Isprintaj - #